"Mijn Producten" leeg - E-services

  • 9 November 2013
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken






Beste,


Ik ben zopas verhuisd en heb dus ook mijn Belgacom lijn (vaste telefoon + Internet Maxi + Belgacom Tv) verhuisd. Sindsdien krijg ik bijna niets meer te zien op mijn E-services. Administratief was het een tamelijk ingewikkelde verhuis (eerst hadden ze een nieuw klantennummer aangemaakt, daarna toch lijn terug over gezet op bestaande klantennummer).


Heb dus een nieuw e-service account aangemaakt (samen gekoppeld met Proximus). Wanneer ik inlog, en bovenaan 'Mijn Producten' selecteer, krijg ik amper iets te zien. Enkel 'Mijn internet - https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts?category=INTERNET&subcategory=DNS&product=Beheren" style="color: rgb(51, 51, 51); text-decoration: none; cursor: pointer; '. Vroeger stond daar veel meer, kan o.a. geen FON-account aanmaken, niets zien qua telefoondiensten (clip, clir, ...)


Zou u eens kunnen nakijken hoe dit komt?


Met vriendelijke groeten,


Steven





1 reactie

Beste Steven,

Ik ben blij te horen dat alles in orde is gekomen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer