Menu op TV

  • 16 February 2016
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Na 3 jaar Telenet maak ik natuurlijk vergelijkingen met hun menu op TV.
Betreft opnames.
Stel. Je neemt een serie op. Na een tijd wil je er een aantal van bekijken. Je doet dit. De dag nadien wil je er nog enkele bekijken.
Probleem. Er is geen visuele indicatie die zegt dat je een element van de reeks bekeken hebt of niet. Dit doet Telenet wel.

Wat ik eveneens mis bij de tv gids is de jaargang en het nummer binnen die jaargang van series. Dit doet Telenet wel.

Waar vind ik het procent van de opnamecapaciteit?

Ik hoor sommigen denken dat ik dan best maat naar Telenet terugkeer. Nou ja, is dit voor Proximus zo moeilijk om bepaalde menu-vriendelijkheid / comfort aan te bieden.

5 reacties

Zeker niet voor de volgende maanden wat je nu vraagt vragen wij ook al maanden na de update. Zelf ook al de vraag gesteld maar PX blijft zwijgen op dat punt. Met de laatste aanpassing al veel verbeterd als je kijk naar je opnames maar bij series is het volledig onduidelijk zonder datum van opname daar moeten nog op werken PX
Er kan inderdaad altijd gesleuteld worden, er zullen altijd voor en nadelen zijn bij de één of andere provider, en kun je alleen maar voorstellen doen om het systeem te laten verbeteren en hopen dat het innovatieteam er ergens rekening zal mee houden in de toekomst.
Reputatie 3
Badge +1
Dat was de bedoeling. Hop naar verbeteringen.
Laat ons hopen, als we maar niet moeten blijven hopen ;-))
Er is nog een mooie spreuk Elsa :-)

Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven.

Reageer