Beste antwoord door Marleen
Bekijk origineelMeer betalen
heb mail gekregen , waarschijnlijk alle Proximus klanten , per 1 januari 2017 dat de factuur opslaat . hebben wij toch het recht het niet te aanvaarden en contract opzeggen ! ik neem dit alleszins in overweging . Daaaaaaaaag Proximus ! 😠
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.
Dit is pure discriminatie naar de klanten toe die nog een oude PX abbonement hebben.
Aangezien je naar Familus bent overgeschakeld, zal je die ook niet krijgen. Is niet voor de nieuwe packs.
Ik heb daar nog geen mail van ontvangen.
FYI:
Zelfde onderwerp hier:
nl.forum.proximus.be/nieuw-3/tarief-verhoging-proximus-per-01-01-2017-36345
met een volledige lijst van de prijsstijgingen.
Zelfde onderwerp hier:
nl.forum.proximus.be/nieuw-3/tarief-verhoging-proximus-per-01-01-2017-36345
met een volledige lijst van de prijsstijgingen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.