Beantwoord

Media niet beschikbaar

  • 1 March 2016
  • 8 reacties
  • 862 Bekeken

Ik heb al verschillende keren die melding gekregen als ik iets opgenomen heb..wreed ambetant!
Nog iemand die daar last van heeft?
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 1 March 2016, 08:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Je kan best eens het volgende proberen:

1. Zet al je toestellen uit en trek de stekker uit (modem, decoder, PLC of Wifi Bridge)
2. Wacht 20 seconden.
3. Start ENKEL de modem op en WACHT 10 minuten.
4. Start nu je PLC of Wifi Bridge op en wacht 2-3 minuten.
5. Als alles is opgestart, kan je nu je decoder opstarten.

Normaal kan je dan al je opnames terug bekijken. Mocht dit niet lukken kan je best eens bellen naar 0800 22 800


Ik hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
misschien eens je toestellen resetten
decoder en modem zonderspanning zetten na 20 seconden de modem terug opzetten
en als die zijn vdsl lampje continu brandt dan
(als je devolo's of wifi bridges tussen modem en decoder staan hebt deze een uit stopcontact trekken en een terugsteken en een minuut wachten)
en dan de decoder terug onder spanning zetten.
ja als je uw tekst niet kunt copie / pasten dan kom je te laat dus techno heeft weer het beste antwoord :lol:
Eigenlijk moet een mens hier altijd maar het zelfde herhalen hé :8
Reputatie 2
Badge
Het is me hier ook al opgevallen dat mensen van Proximus zelf hier altijd het label "beste antwoord" krijgen als ze iets posten of zelf aan hun eigen toepassen.
Dat had ik nog niet opgemerkt, valt dat zo erg op :-)))))))))
Ok, thx voor de reacties en tips allemaal 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Ok, thx voor de reacties en tips allemaal :-)
Is je probleem ondertussen opgelost, Cereal Killer?
Yep,problem solved..thx!!