Beantwoord

Maxi pack vs Tuttimus

• 19 oktober 2016
  • 18 reacties
  • 2021 Bekeken

Beste ,

wij hebben een maxi pack. Wat verandert er nu? Ik vind op jullie site niks meer terug over deze pack.
Worden wij automatisch omgezet naar tuttimus of begrijp ik dit verkeerd? Zorgt dit voor meerprijs?
Sommige zenders zijn verdwenen ondertussen, fox is nog nergens te vinden alhoewel dit reeds geactiveerd zou zijn vanaf 17/10.....
mvg
icon

Beste antwoord door Bram 19 oktober 2016, 13:27

Hallo Yvan,

Zolang jullie zelf geen actie ondernemen, verandert er niks en blijf je van je Maxi pack genieten. Jullie worden niet automatisch naar Tuttimus overgeschakeld.
Uiteraard kunnen jullie dit zelf doen. Je kan zelf ook kijken wat de prijs van Tuttimus is, via onze website kan je een pakket op maat samenstellen en weet je meteen de maandelijkse prijs.

FOX is wel degelijk beschikbaar, maar zit in het boeket Entertainment NL. Als je dit boeket niet hebt, dan zal je FOX ook niet terugvinden in je zenderlijst.

Met vriendelijke groeten,
Bram
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo Yvan,

Zolang jullie zelf geen actie ondernemen, verandert er niks en blijf je van je Maxi pack genieten. Jullie worden niet automatisch naar Tuttimus overgeschakeld.
Uiteraard kunnen jullie dit zelf doen. Je kan zelf ook kijken wat de prijs van Tuttimus is, via onze website kan je een pakket op maat samenstellen en weet je meteen de maandelijkse prijs.

FOX is wel degelijk beschikbaar, maar zit in het boeket Entertainment NL. Als je dit boeket niet hebt, dan zal je FOX ook niet terugvinden in je zenderlijst.

Bram
Maar hoe kunnen we in godsnaam weten hoeveel het ons in Tuttimus/Familus gaat kosten als er in geen van die paketten, door welke combinatie te gebruiken ook, dezelfde mogelijkheden kan gekozen worden als wat er in het Maxi pack zit ?
Reputatie 6
Badge +2
Maar hoe kunnen we in godsnaam weten hoeveel het ons in Tuttimus/Familus gaat kosten als er in geen van die paketten, door welke combinatie te gebruiken ook, dezelfde mogelijkheden kan gekozen worden als wat er in het Maxi pack zit ?

Je kan ook niet echt vergelijken en dat is natuurlijk de bedoeling. Als dat transparant zou zijn, dan schakelen te weinig bestaande klanten over op de nieuwe situatie. En transparantie is niet echt waar PX in uitblinkt.
Reputatie 3
Badge
Als je een MAXI pack hebt, dan staat FOX op 192, dit is inbegrepen in het multi boeket dat in een MAXI pack zit doch nu niet meer bestaat voor nieuwe klanten of klanten die willen omschakelen.
Heren en dames vertegenwoordiger van Belgacom, hou gewoon op met de standaardantwoorden in dit forum te plaatsen die voor jullie officieel werden voorgelegd.
Dit zijn antwoorden a la 'appel/peer vergelijkingen.

De huidige packs zijn totaal niet conform met wat de fameuze tuttimus/familus-formules ons voorschotelen.

Vaste telefonie in huidige pack zoals steeds wordt verwezen? Neen meneer, dit was een optie die je kon uitschaken en die je door de nieuwe formule wordt oplegd en ja...
Ook door ons betaald wordt. Appels en peren weet je!

Gratis pack erbij, tjah als de prijs voor bv huidige comfort bij overgang naar tutimus 20 euro duurder wordt, dan vraag ik mij af wat daar dan gratis aan is... nog een appel uit de boom!

Ok ja, nu krijg je bij kleinste gsm abonnement 2GB ipv 1GB van huidige, maar de korting van €3 bij €15euro abonnement en €5 bij €25euro, nergens te bespeuren, dan weet ik niet of ik die 1GB extra wel als geschenk zie. (Zonder te vermelden dat 500mb gratis mobiel nu ook wegvalt, ai toch vermeld)

Conclusie, die bepaal ik voor mezelf. Maar standaardantwoorden, neen die werken niet. Eerlijkheid en toegeven het is duurder, das toch niet moeilijk. Tenzij die ene blockbuster voor u €10 waard is. (Liefst een met een perenboom)

Mvg, de klant waarvan per ongeluk z'n 500 mb gedeactiveerd was (en zo plots €10 over zn abonnement zat, oeps?) en na een telefoon van 57min met gratis 4 doorverzwijzingen hopelijke de juiste tegoedkoming zal ontvangen.
De vraag is in welke gevallen en voor wie zijn ooit nieuwe uitgekomen packs bij Belgacom / Proximus, als je alleen nog maar dezelfde opties wilt die je al had, gelijk of goedkoper uitgevallen, bij mij toch nog nooit!
Reputatie 3
Badge
Er kunnen er hier sommigen toch een zaag spannen... is het gras dan zoveel groener aan de overkant? Alles wordt duurder behalve ons loon gaat niet gelijk op... er zijn er ook die niet willen begrijpen dat investeringen in nieuwe technieken en dergelijke op termijn prijsstijgingen met zich meebrengen... De tijd van de RTT is voorbij als je ziet wat er met Proximus allemaal mogelijk is... en het stopt niet...

Proximus verplicht toch ook niemand om over te stappen dus waarom hierover zo een drama maken...

En nee ik werk niet bij Proximus maar ik leef wel in 2016!
Reputatie 4
Op een forum moet je ook ergens een mening kwijt kunnen en als deze niet strookt met uw mening tot daaraan toe, en is zeker geen reden om anderen te beoordelen, respecteer hun mening dan kunne ze deze van uw misschien ook beter respecteren.

Vincent.

Nog een kleine opmerking in verband met uw reactie "En nee ik werk niet bij Proximus"
Wees maar gerust wie maar ook iets met Proximus zou te maken hebben, zal iedere opmerzame forumlezer, na zoveel jaren lezen van hun opmerkingen, uitleg enz.., wel vlug en gemakkelijk doorhebben
Reputatie 3
Badge
In mijn ogen dient een forum ook niet om alleen maar negatieve uitlatingen neer te pennen. Als het u om een of andere reden niet aanstaat, schakel over naar een andere provider en steek uw energie dan in iets positief ipv altijd alles liggen af te kraken. Daar schiet namelijk niemand iets mee op!

En sorry maar als de prijs 20 cent (bij wijze van spreke) omhoog gaat staan er sommigen op hun achterste poten maar als daar iets tegenover staat (hogere snelheden, gratis film, gratis app, hogere datalimieten,...) hoor je diezelfde mensen niks zeggen...

In ieder geval I rest my case...

Mvg
Reputatie 3
Als ik de reacties lees op ander kanalen op het internet dan stel ik vast dat er dan toch velen zijn die niet in 2016 leven en blijkbaar ook niet bij Proximus werken.:D
Iemand die zijn mening geeft op het forum kan even goed negatief zijn als positief uitdraaien, beiden moeten kunnen en hangt in veel gevallen af van welke kant je het bekijkt.

Maar in ieder geval proficiat jij hebt tenminste al een like gekregen, dus uw krietiek wordt in ieder geval al door iemand gewardeerd :?

Verder wens ik iedereen een goede nachtrust toe.

Mvg.

NB: ik heb mijn eigen dan ook maar een like gegeven 🆒
Reputatie 5
Badge +3
Ik betaal nu maandelijks 78,90 € voor een comfort pack incl. optie 11 (voetbal pro league)
Als ik overschakel naar familus kost mij dat 74,95 met voetbal 11 en maandelijks 1 gratis film naar keuze + onbeperkt surfen.
Dus voor mij is het goedkoper met het nieuwe pakket, denk ik, of vergeet ik iets?
Ben nog niet overgeschakeld, bekijk het nog even.

mvg
Reputatie 3
Dat kan inderdaad in sommige gevallen, maar dat is spijtig genoeg niet voor iedereen zo, dus jij hoort dan bij de gelukkigen 😉
Reputatie 2
Badge
In mijn ogen dient een forum ook niet om alleen maar negatieve uitlatingen neer te pennen. Als het u om een of andere reden niet aanstaat, schakel over naar een andere provider en steek uw energie dan in iets positief ipv altijd alles liggen af te kraken. Daar schiet namelijk niemand iets mee op!

En sorry maar als de prijs 20 cent (bij wijze van spreke) omhoog gaat staan er sommigen op hun achterste poten maar als daar iets tegenover staat (hogere snelheden, gratis film, gratis app, hogere datalimieten,...) hoor je diezelfde mensen niks zeggen...

Mvg

ik persoonlijk vind de nieuwe tuttimus weer beter onbeperkt facebook, dat bij orange niet meer is 4G word altijd maar beter sneller slechter bij orange,15 mbps upload vinden mijn kids fijn doen meer en meer voor school online online school agenda, online gamen, ongelimiteerd download wij met 7 pers gebruiken soms 1TB wat bij telenet en orange niet kan, haden extra simkaart die we NIET gebruikte in maxi pack.
internet is stabiel, kun je van orange en telenet niet zeggen en dure pakketten bij telenet.

Dus wat is de conclusie ? voor de ene zal het een verbetering zijn en de andere niet.

voor ons is het weer een verbetering 😃 en prijs per maand zit ik voor het gene ik nodig heb bij proximus nog het goedkoopste.
Waarom zijn die nieuwe paketten telkens met vaste telefonie? Velen hebben dit niet nodig. Telenet achterna doen is niet nodig hoor.
Badge
Yup , maakt het voor mij inderdaad duurder.
Ik heb geen vaste telefonie nodig en heb dat nu dus ook niet. Spijtig dat dat met de nieuwe packs wel verplicht is
Badge
Ik betaal nu maandelijks 78,90 € voor een comfort pack incl. optie 11 (voetbal pro league)
Als ik overschakel naar familus kost mij dat 74,95 met voetbal 11 en maandelijks 1 gratis film naar keuze + onbeperkt surfen.
Dus voor mij is het goedkoper met het nieuwe pakket, denk ik, of vergeet ik iets?
Ben nog niet overgeschakeld, bekijk het nog even.

mvg

Onbeperkt surfen is maar 750 gb per maand, vind dat zo mislijdende reclame.
Badge

Mvg

ik persoonlijk vind de nieuwe tuttimus weer beter onbeperkt facebook, dat bij orange niet meer is 4G word altijd maar beter sneller slechter bij orange,15 mbps upload vinden mijn kids fijn doen meer en meer voor school online online school agenda, online gamen, ongelimiteerd download wij met 7 pers gebruiken soms 1TB wat bij telenet en orange niet kan, haden extra simkaart die we NIET gebruikte in maxi pack.
internet is stabiel, kun je van orange en telenet niet zeggen en dure pakketten bij telenet.

Dus wat is de conclusie ? voor de ene zal het een verbetering zijn en de andere niet.

voor ons is het weer een verbetering 😃 en prijs per maand zit ik voor het gene ik nodig heb bij proximus nog het goedkoopste.

Als je 1T per maand gebruikt kijken juliie veel netflix of veel films downloaden. Bij telenet kan je dat ook maar dan in de daluuren downloaden.
Bij proximus heb je ook maar 750 gb niet? Ik heb nu nog Telenet, maar door slechte ontvangst met gsm en 4G op ons buitenvrrblijf gaanwe over naar tuttimus. De overdracht van gsm en vaste ljjn is gebeurd, nu wachten op telefoon om te komen aansluiten.
Reputatie 4
Badge +1

Je kan ook niet echt vergelijken en dat is natuurlijk de bedoeling. Als dat transparant zou zijn, dan schakelen te weinig bestaande klanten over op de nieuwe situatie. En transparantie is niet echt waar PX in uitblinkt.

het is hier allemaal onlogisch geworden tegenover vroeger voor een nieuwe klant; En nu zeker met al die naamsveranderingen van die pacs en bundels kan je er helemaal niet meer aan uit; Enkel mensen die hier jaren klant zijn. Aan anderen word niet gedacht;

Reageer