Vraag

Maxi abonnement

  • 25 June 2016
  • 4 reacties
  • 286 Bekeken

Ben al een maand aan proximus aan het vragen hoe komt het dat ik na 500Gb gebruikt
te hebben met een maxi pack niet 150Gb kan bijladen langs mijn Myproximus.ik moet dus alle twee dagen telefoneren.
Nu graag een oplossing zo niet zeg ik alle abonnementen op met ingang van 27062016
en stap ik over naar een andere provider

MVG

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dus je hoopt op een forum waar er in de regels expliciet staat dat dit is om klanten andere klanten te laten helpen tijdens het weekend een antwoord van Proximus te krijgen? Dan denk ik toch dat je meer geluk zal hebben door te bellen naar 080022800.

Nog iets…

De informatie op het Proximus forum is er niet alleen voor alle forumgebruikers, ze wordt ook grotendeels opgesteld door diezelfde forumgebruikers. Dat betekent dus dat de informatie op dit forum geen officiële informatie van Proximus is en dat Proximus de juistheid ervan niet kan garanderen. Voor zeer dringende of persoonlijke problemen, neem je best rechtstreeks contact op met Proximus via http://proximus.be/contact.

regels

Kun je ons meer informatie geven over je probleem? Screenshots, wat je probeerde, ...
Als je 080022800 belt, krijg je dan een optie aangeboden om een volume pack toe te voegen voordat je bij een operator terecht komt?
Badge +4
Ben al een maand aan proximus aan het vragen hoe komt het dat ik na 500Gb gebruikt
te hebben met een maxi pack niet 150Gb kan bijladen langs mijn Myproximus.ik moet dus alle twee dagen telefoneren.
Nu graag een oplossing zo niet zeg ik alle abonnementen op met ingang van 27062016
en stap ik over naar een andere provider
MVG

Dus je gaat naar myproximus logt in en dan ga je naar mijn producten, klik bij internet bovenaan op internet maxi met uw lijn nr
dan zie je diensten : actief / beschikbaar
kies voor beschikbaar , kies daar voor extra surfvolume, zo kan je dus extra volume bij bestellen in blokken van 150 GB.

Als je echt die optie niet ziet moet Proximus werken in je " MyProximus " !

grt
mss ook hier eens kijken want die vraag komt herhaaldelijk terug (of het nu Maxi of comfot is het principe blijft het zelfde voor onbeperkt volume:
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/onbeperkt-internet-34805?postid=550030

Dus je hoopt op een forum waar er in de regels expliciet staat dat dit is om klanten andere klanten te laten helpen tijdens het weekend een antwoord van Proximus te krijgen? Dan denk ik toch dat je meer geluk zal hebben door te bellen naar 080022800.

De zaterdag kan het wel nog, uit ervaring weet ik dat het wat afhangt van de persoon die van dienst is ;-)
Maar de zondag mag je het bijna 100% zeker vergeten.

De informatie op het Proximus forum is er niet alleen voor alle forumgebruikers, ze wordt ook grotendeels opgesteld door diezelfde forumgebruikers. Dat betekent dus dat de informatie op dit forum geen officiële informatie van Proximus is en dat Proximus de juistheid ervan niet kan garanderen. Voor zeer dringende of persoonlijke problemen, neem je best rechtstreeks contact op met Proximus via http://proximus.be/contact.
Voor dringende vragen en/of problemen zijn er andere, meer geschikte kanalen.
Het klopt dat via Twitter en Facebook men vlugger geholpen wordt.
Wil je het snelst contact met ons bedrijf dan moet je rechtstreeks de klantendienst bellen op ons gekend 0800-nummer.
Het Forum is in de eerste plaats een plek waar verschillende gebruikers elkaar kunnen helpen of
oplossingen kunnen aanreiken die voor anderen ook nuttig kunnen zijn.

Twitter en Facebook zijn nu eenmaal grote sociale mediakanalen waar Proximus, net als alle andere grote bedrijven,
gebruik van maakt om met onze klanten in contact te treden.
Deze nieuwe kanalen om met onze klanten in contact te treden kunnen wij niet negeren,
en zeker niet in een steeds digitaler wordende samenleving.

Reageer