Marleen neemt afscheid (afgesplitst)

• 15 december 2016
  • 16 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Hierbij neem ik afscheid van het forum.
Niet omwille van het lettertype, want ik vind het best leesbaar en zelfs beter leesbaar op mijn smartphone, maar
a) ik heb mijn bijdrage hier wel geleverd, denk ik, en er zijn toch veel leukere dingen in mijn leven

b) ik vind het niet kunnen dat men (zoals ik niet lang geleden heb ontdekt) nog altijd zijn eigen reacties kan liken. Als verklaring wordt gegeven 'dat kan ook op Facebook', maar het verschil is wel dat je dat daar dan wel ook kan zien. Dan stelt men ook nog eens een waardesysteem op, op basis van die likes???? Belachelijk. Daar doe ik niet aan mee.

Ik hoop dat het forum een succes blijft voor de klanten die hier hulp komen zoeken, maar ik hou het voor gezien. Dat zal op zijn minst iemand op dit forum (en al diens aliassen) plezier doen.
Groetjes
PS: Hier ga ik mezelf nu ook eens voor liken, zie. Een afscheidscadeautje voor mezelf.

This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 2
Badge
Marleen,

Groetjes.

peter V
Hoi Marleen,
Volledig met je eens nooit begrepen waarom men zen eigen kan liken en wat het nut ervan is, maar waarom je het Forum daarvoor bekeken houdt is mij ook onduidelijk, je helpt toch niet iemand verder op het forum enkel en alleen voor de likes die je al dan niet krijgt, veronderstel ik toch.
Je hebt al zoveel mensen verder geholpen met raad en daad en daarom ben ik ook heel zeker van dat ze u zullen erg missen.
Mvg.
Reputatie 7
Badge +6
' Martin etc' : Ik houd het voor bekeken omdat ik niet van valsspelen hou, laat staan dat het nog in de hand gewerkt wordt door een kaduuk systeem. Er zijn er voor wie het een tweede (derde, vierde ...?) natuur is, maar ik stoor mij daar verschrikkelijk aan en dat weet jij maar al te best. It's all yours now. Einde van mijn tussenkomsten.
Marleen,
Waar jij je allemaal aan stoort daar kan ik je niet bij tegenhouden, dat is jou keuze en recht, ik ga je ook niet overtuigen dat het niet klopt, want dit heeft blijkbaar toch totaal geen zin bij u, spijtig.
Het is dan heel erg dat je andereen straft (bij manier van spreken ) omdat ik volgens u een echte valsspeler ben.
Er zijn zoveel dingen in het leven die mij storen ook hier enz.... maar ik ga de personen daarvoor zeker niet op aanspreken, is trouwens totaal zinloos, ze doen gewoon wat ze niet laten kunnen.
Ik ga er verder ook niet meer over uitwijden maar doe het dan voor al de andere forumleden die wel eerlijk zijn in je ogen.
All yours, ja dat is het zeker niet want dan moet ik iedereen hier op het forum proberen buiten te krijgen, dat geloof je toch zelf niet hoop ik.
Voor mij moet er zeker en vast niemand het forum verlaten, of je het nu gelooft of niet, ik heb zelf in de zaken die jij sterk in bent hier op het forum geen koek van gegeten :)
Het ga je in ieder geval goed
Mvg.
Reputatie 6
Badge +2
Hierbij neem ik afscheid van het forum.
Niet omwille van het lettertype, want ik vind het best leesbaar en zelfs beter leesbaar op mijn smartphone, maar
a) ik heb mijn bijdrage hier wel geleverd, denk ik, en er zijn toch veel leukere dingen in mijn leven

b) ik vind het niet kunnen dat men (zoals ik niet lang geleden heb ontdekt) nog altijd zijn eigen reacties kan liken. Als verklaring wordt gegeven 'dat kan ook op Facebook', maar het verschil is wel dat je dat daar dan wel ook kan zien. Dan stelt men ook nog eens een waardesysteem op, op basis van die likes???? Belachelijk. Daar doe ik niet aan mee.

Ik hoop dat het forum een succes blijft voor de klanten die hier hulp komen zoeken, maar ik hou het voor gezien. Dat zal op zijn minst iemand op dit forum (en al diens aliassen) plezier doen.
Groetjes
PS: Hier ga ik mezelf nu ook eens voor liken, zie. Een afscheidscadeautje voor mezelf.

Jammer en ik zal je tussenkomsten hier missen.

Veel kijkplezier nog,

de andere Brusselaar
Reputatie 6
Badge +2
Allee, nog een belangrijk iemand die het forum zal verlaten na Elsa nu ook Marleen.

A propos, we weten nog altijd niet wat met Elsa gebeurd is.
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, dat blijkt een staatsgeheim....
"Elsa" noemt nu "Martin" ... 😠 😛
Dat had ik van u nu niet anders verwacht, net zoals die die andere stoker op het forum, ik zou zeggen ga samen, wonen 🙂 :P
Maar het is wel een hele eer dat ik met Elsa vergeleken wordt, jammer genoeg is mijn kennis bijlange niet zo breedschalig en heb ik niet de tijd om op ieder bericht te antwoorden, zelf al ben ik nu voor een tijd thuis in verlof.
Reputatie 7
Badge +3
Regulus heeft gelijk, Martin. Ik wist ook al lang aan je manier van schrijven en aan de onderwerpen, dat jij Elsa bent.
Marleen, ik vind het heel spijtig dat je hier weg gaat. Denk er toch nog eens over na voor je definitief beslist. Er zijn hier meer mensen die ju liever hier willen houden, dan mensen die vals spelen. Negeer die mensen gewoon en deel je kennis met de andere normale klanten.:S
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nog een vraagje voor de moderatoren. Wat betekend dat + cijfer achter onze avatar?
Marleen wel, het onderwerp is hier " Enkele nieuwigheden voor het Forum" dus .....zijn die spelregels dan niet voor iedereen of alleen voor mij? Zit ik hier nu in een complot of is het een nachtmerrie?
Wat mij betreft is het zeker het einde van deze zinloze discussie.
Reputatie 6
Badge +3
Succes Marleen,
Misschien kom je nog wel eens terug.
Dat verdient zeker en vast een like Frank, wat Marleen of anderen van mij ook mogen denken.
Dat had ik van u nu niet anders verwacht, net zoals die die andere stoker op het forum, ik zou zeggen ga samen, wonen 🙂 :P
Maar het is wel een hele eer dat ik met Elsa vergeleken wordt, jammer genoeg is mijn kennis bijlange niet zo breedschalig en heb ik niet de tijd om op ieder bericht te antwoorden, zelf al ben ik nu voor een tijd thuis in verlof.

get a life dude ... ik stook niemandal ... ik reageer enkel op sommige idioten die hier de meest baarlijke onzin verkopen zonder ook maar wat te controleren en zeker al niet geremd door enige kennis van zaken .. sommigen voelen zich dan hard in het kruis geknepen omdat anderen hun van de pot gerukte onzin niet zondermeer wensen door te slikken ! eigenlijk, bij "get a life .. get a brain as well !" uw gezever werkt al enige tijd danig op de zenuwen dat het geen naam meer heeft .. en dat ge u niet tracht te profileren als de "nieuwe" Elsa dat gelooft hier lekker geen mens .. op elke "scheet in een fles" reageren met niks ? ... bah ja .. het overtuigt !
Misschien moeten de mensen met enige kennis de boel hier maar laten voor wat het is .... en er uit stappen. De boel overlaten aan de kletsmajoors zoals het in het verleden was.
Reputatie 6
Badge +4
Marleen, bedankt voor bewezen diensten. Jouw bijdragen waren top & het is jammer dat we je hier niet meer zullen zien. Je bent altijd welkom!
Aan al de rest: stop met onderling te ruziën & lees nog eens de algemene voorwaarden. Wim en ik zullen ingrijpen waar nodig.