Beantwoord

Mails versturen eigen domeinnaam

  • 3 March 2017
  • 3 reacties
  • 813 Bekeken

Hi,
wij zijn zopas overgeschakeld naar proximus bizz. Nu hebben wij een eigen domeinnaam wat wij ook zeer veel gebruiken voor te mailen met klanten. Wij gebruiken outlook om mails te ontvangen en versturen, maar sinds we overgeschakeld zijn kunnen we geen mails meer versturen via onze eigen mailserver (ontvangen werkt wel nog steeds)
ik heb al geprobeerd bij de support maar hier hebben ze geen flauw idee waar ik over spreek.
Bij de vorige provider (edpnet) werkte alles wel met de huidige instellingen.
Iemand een idee hoe dit op te lossen? lijkt me toch niet zo'n heel speciaal verzoek?

Mvg,

kevin
icon

Beste antwoord door Martin 3 March 2017, 19:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je moet de SMTP server gebruiken van de provider waar je je domainname hebt genomen. In Outlook moet je dus de uitgaande SMTP server gebruiken van de provider waar je je domainname hebt genomen. Je hebt blijkbaar de inkomende mailserver al aangepast, nu moet je nog de uitgaande aanpassen. Als dat proximus is dan moet je in Outlook dit ingeven in de uitgaande: relay.skynet.be
Hey Kevin,

Wat informatie vind je verder huer:

E-mail instellen op uw gsm, tablet of computer
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html

U kunt geen e-mails verzenden, maar wel ontvangen
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_smtp/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/u-kunt-geen-e-mails-verzenden-maar-wel-ontvangen.html
Reputatie 7
Badge +3
Hey Kevin, is het probleem al opgelost?

Reageer