Beantwoord

Mails versturen

  • 1 December 2016
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

kan geen e-mails versturen, krijg de volgende melding : fout 0800 CCC 6F under investigation for spam abuse..
iemand een antwoord?
icon

Beste antwoord door Martin 1 December 2016, 17:51

Bekijk origineel

5 reacties

Trek eens de stekker van je b-box modem 5 seconden uit en laat hem dan weer volledig opstarten
heb ik gedaan.. en oh wonder... probleem opgelost
thx!!
Badge +4
Het antwoord is, uw IP-adres was gemarkeerd als spammer, door de Bbox opnieuw te starten heb je een nieuw IP-adres gekregen waardoor je weer kan mailen zonder geblacklist te zijn.
Het antwoord is, uw IP-adres was gemarkeerd als spammer, door de Bbox opnieuw te starten heb je een nieuw IP-adres gekregen waardoor je weer kan mailen zonder geblacklist te zijn.

Dat betwijfel ik omdat meestal gans het IP domein geblacklist wordt zoals ze dat een paar dagen geleden nog op de ULB nog aan hun broek hadden ...
aangezien IP adressen dynamisch doorgegeven worden wordt het dan iets zoals de "zwarte piet" doorgeven tenzij er bij de provider actie wordt ondernomen ... JMHO
Ik twijfel er niet aan dat je twijfelt, het is namelijk zo dat je niet altijd een nieuw wan ip addr krijgt bij een herstart.
Dit gezegd zijnde was het hier toch een oplossing IMHO (omdat je zo van abbreviations houdt 🙂

Reageer