Beantwoord

Mails met URL komen niet aan

  • 17 October 2017
  • 31 reacties
  • 875 Bekeken

Reputatie 1
Hallo aan iedereen.
Sedert een tweetal weken heb ik een eigenaardig maar vooral vervelend probleempje. Als ik een mail met URL of hyperlink stuur naar een Skynet adres, komt die mail niet aan. Hij staat nochtans in de box bij mijn verzonden items. Verder lijkt die onderweg in de lucht opgegaan. Als ik diezelfde mail stuur met "platte tekst", dus zonder URL, dan komt die mail onmiddellijk ter bestemming. Het probleem stelt zich niet bij andere providers zoals Gmail, Telenet, Hotmail, iCloud,... Enkel de bestemmelingen met een Skynet adres krijgen de mail met URL niet.
Ter info: ik werk zelf al zo'n 20 jaar met Hotmail, (mijn man met Skynet.) en heb in 't verleden nooit problemen gehad. Kan iemand mij a.u.b. verder helpen? Bedankt!
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 October 2017, 08:32

Bekijk origineel

31 reacties

En toch is het mij nog gelukt, onlangs nog, maar mss wel niet altijd dat ga ik niet beweren, enfin als je het probeert weet je het direct of het lukt of niet 😉
Reputatie 6
Badge +3
De truc om een extensie aan te passen lukt niet meer aangezien de meer geavanceerde mailbeveiligingssuites echt de code analyseren om te weten wat voor bestand het echt is. Martin, inderdaad mijn truc is ongeveer hetzelfde als jouw truc.
ongeveer de zelfde truc die ik van vroeger al veel heb toegepast om .exe bestanden die ook soms worden tegen gehouden, ook te vervangen door een andere extensie of zonder extensie .exe en dat de ontvanger dan zelf de extensie .exe moet bijplaatsen.
Reputatie 6
Badge +3