mailbox.....


Reputatie 2
Hallo,

Sinds kort, krijg ik zeer regelmatig de melding dat mijn mailbox bijna vol zit....iets wat ik vroeger nooit gehad heb en dan zaten er veel meer mails in de mailbox... wat is er veranderd ?

Ik heb alles leeggemaakt en momenteel zitten er nog 3 mails in mijn postvak IN + 1 in Bijhouden en heb ik nog altijd een quota van 689.99...Wat moet dat worden als ik voor 14 dagen op verlof ga ?

Ik er geen mogelijkheid om die box te vergroten aub ?

Bedankt voor de moeite,

11 reacties

Badge
Hoi,


Heb je al gekeken op my proximus. Bij mijn berichten ?


Groet, Frwi
Reputatie 2
Ga direct op zoek !


Bedankt.
Reputatie 2
Hey,


Hier ken ik dus helemaal niets van... moet ik dan een externe mailbox toevoegen aub ? Of moet ik een nieuwe mailbox aanmaken ?


Bedankt Frwi.
surf eens naar ▬► https://webmail.emp.skynet.be en kijk eens of je daar mails kunt wissen tot je genoeg ruimte hebt.
Indien je het niet in orde krijgt kan je ook naar de helpdesk bellen 0800 22 800 open tot 22u
of je kan ook een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


en een link meesturen naar je post hier http://forum.proximus.be/posts/13fb2a495e


zodat ze hier op het forum eventueel kunnen reageren en er mss nog andere forumleden iets kunnen van opsteken!
Reputatie 6
Badge +3
Wat ook het probleem kan zijn is dat in je e-mail programma staat ingesteld dat er een kopie van je e-mails op de server van Proximus wordt bijgehouden. Welk e-mail programma gebruik je? Indien je Windows Live mail gebruikt: ga naar het tabblad accounts en klik hierop met je linkermuisknop, vervolgens klik je op eigenschappen,nadien op het tabblad geavanceerd daar moet je het vinkje weghalen bij Een kopie van dit bericht achterlaten op de server, vergeet niet op toepassen en ok te drukken. Indien je dit aangepast hebt, dan moet je inderdaad zoals reeds eerder werd aangehaald inloggen op de webmail en daar de mails verwijderen.
Reputatie 2
Badge +1
Heb je je verwijderde/deleted items ook leeggemaakt? Want die tellen ook mee.
Best aan de medewerkers eens laten nakijken als je na alles wissen nog het probleem hebt , zelf al staat alles in je mail cliënt ingesteld om geen kopieën te bewaren op de server , want het zelfde probleem heeft hier nog iemand een tijd geleden gemeld en alles leegmaken (vuilbak inbegrepen natuurlijk) werkte ook niet en zij hebben dan iets aan het profiel gedaan (wat juist weet ik niet ) en dan was pas alles in orde.
@ axs (even off topic)


je hebt tijdens de lessen van natuurkunde ' actie en reactie' blijkbaar goed opgelet en is je terug binnen geschoten ja
Reputatie 7
Badge +1
Het is inderdaad niet voldoende de mails te wissen, je moet ook regelmatig de prullenbak leegmaken. Wél vind ik dat de malboxen met 1GB nogal krap bemeten zijn voor deze tijd. Bij Telenet is dat 5GB geloof ik. Bij een te volle mailbox krijgen de verzenders naar jouw mailbox een foutmelding dat de mail niet kon afgeleverd worden.

Reageer