ik heb vandaag een 2e account aangevraagd en ook al ontvangen van Belgacom. Ik kan echter momenteel enkel verzenden via dit account , maar niets ontvangen....... Weet iemand hier raad mee? Bedankt !
Bladzijde 1 / 1
Kijk eens op de sknyet.be site of je account al bestaat op de webmail.
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Heb je de juiste parameters ingesteld voor inkomende E-mail (POP3): pop.skynet.be
https://webmail.skynet.be/page.html?partner=p2002&pagelang=nl
Heb je de juiste parameters ingesteld voor inkomende E-mail (POP3): pop.skynet.be
Hallo,
ik ben net even op de webmail gaan kijken en geraak idd ingelogd hiermee, maar inbox is leeg (instellingen voor inkomende mail staan juist).
ik ben net even op de webmail gaan kijken en geraak idd ingelogd hiermee, maar inbox is leeg (instellingen voor inkomende mail staan juist).
Heb je al eens geprobeerd van het ene naar het andere account te sturen (neem aan van wel). Desnoods bellen met technische dienst 0800 22700.
Werk je met Outlook (Office), Windows Live Mail (Win7) , of met Thunderbird (Mozzilla) of nog ander Mailprogramma.
Werk je met Outlook (Office), Windows Live Mail (Win7) , of met Thunderbird (Mozzilla) of nog ander Mailprogramma.
heb ik ook al geprobeerd. (Windows live Mail).
Ik zal even bellen dan. Alvast bedankt !!
Ik zal even bellen dan. Alvast bedankt !!
Beste Kurt.1923,
Indien je er niet uitgeraakt met de helpdesk, mag je steeds de login van de mailbox doorsturen via een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Indien je er niet uitgeraakt met de helpdesk, mag je steeds de login van de mailbox doorsturen via een privébericht.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Geachte,
Ik kan mij niet inloggen op belgacom e-services.Wat staat mij te doen?
Ik kan mij niet inloggen op belgacom e-services.Wat staat mij te doen?
Wordt je wachtwoord onthouden in je browser ? misschien loopt daar iets fout. misschien eens terug resetten (verwijderen uit te onthouden wachtwoorden) en terug manueel ingeven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.