Vraag

Maandelijks internet volume

  • 23 September 2016
  • 5 reacties
  • 370 Bekeken

Hallo,

Mijn maandelijks internet volume is bijna op en ik krijg een SMS en mail dat ik mijn gratis 20gb extra moet activeren op my proximus..
Echter werkt dit niet aangezien ik enkel een betalende optie kan terugvinden. (€5)
Zeer vervelend aangezien ik nu net over mijn limiet gegaan ben en mijn snelheid verminderd is...

Enig idee hoe ik dit kan Activeren?

Groeten,
Thomas

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo,
Dit kan via MyProximus:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bundle_used_up/particulieren/support/klantenzone/kosten-opvolgen/verbruik-opvolgen/wat-gebeurt-er-als-u-uw-maandelijkse-downloadvolume-overschrijdt.html

Of je moet betalen of niet hangt af van welk soort abonnement je hebt.



Groeten,
Wim
Reputatie 4
Vast internet in een Pack:
-> Internet Comfort:
als de klant 300 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 3 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 20 GB activeert via MyProximus.
->Internet Maxi:
als de klant 500 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps,
tenzij hij gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Als de klant zijn maandelijks internetvolume heeft opgebruikt, maar geen Extra Volume heeft besteld, kan hij opnieuw vanaf de eerste dag van de volgende maand aan de gebruikelijke snelheid surfen.
Ik heb een start abonnement, maar ik krijg wel de volgende meldingen, zie bijlage.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Thomas,

Kan je via privébercht naar Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Mvg,

Koen
Smsen blijven komen..
Had in het verleden blijkbaar ook smsen gekregn over mobiel data verbruik... Ik gebruik dit niet, heb zelf geen sim kaart...

Reageer