Beantwoord

M & S


Ik zie op het infokanaal van Proximus dat per 01/07/16 SYFY en 13thStreet verdwijnen en dat M&S voorlopig aan het Multiboeket wordt toegevoegd. Ik heb een Pack Maxi en zou dus het Multiboeket gratis moeten hebben; ik heb ook een abonnement op M&S. Mag ik dan vermoeden dat M& S voorlopig gratis wordt als je een Pack Maxi hebt?
icon

Beste antwoord door Marleen 4 June 2016, 10:45

Bekijk origineel

42 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je daarover nog geen brief gekregen? Die komt er dan nog wel aan. Daar staat allicht een verklaring bij.
Anders: mijn 'oplossing' is een beetje onorthodox misschien: waarom zeg je zelf je M&S abonnement niet stop een weekje/een paar dagen voor 1/07, via MyProximus? Op 1/7 wordt dat dan toch normaliter opnieuw geactiveerd (voorlopig) ter vervanging van 13th Str/Syfy.
Anders gewoon even vragen aan de klantendienst: 088 22 800
Wat ik niet goed snap is dat SYFY en 13thStreet zou stoppen op 01/07 Staat op verschillende bronnen te lezen. En plots zijn die 2 zenders maand vroeger gestopt. Wat is de uitleg hierover PX?
Reputatie 7
Badge +6
Heb je de andere zenders van dat boeket nog, Patrick, bv BBC Entertainment (222) of ID (114)?
Er is nog een TV Gids voor beide zenders tot 30/06.
Kan het zijn dat het boeket geannuleerd is?
Neen Marleen die zenders zijn ook weg wat normaal is ik had het Multi boeket nu niet meer. Heb enkel nog enkel het start pakket van tv met als extra de Discovery channels.

Wat ik ook niet logisch vind is dat het Discovery channel ID niet in het pakket zit van Discovery maar dat je verplicht ben als klant om extra boeket te nemen voor dat kanaal. Is weer geldklopperij van PX al de ander discovery channels zitten er in, juist deze niet

Zat vol ongeduld te wachten achter Mobistar maar gisteren nog gebeld wanneer kan de aansluiting bij jullie maar er zijn vertragingen zal spijtig genoeg moeten wachten tot einde dit jaar.

Dus even gaan loeren naar Telenet en straks even bellen voor juiste info zie daar dat er Standaard zelf het FOX staan voor ongeveer 2 euro meer per maand.

En PX het M&S kanaal met filmaanbod en series is droevig als je vergelijk met Telenet. Die dienst is zijn geld niet waard. Dus jullie alternatief met verdwijnen van SYFY en 13thStreet trek op niets.
Reputatie 7
Badge +6
SyFy en 13th Street zitten in het boeket Entertainment Nl, dus is het dan toch normaal dat je die al niet meer hebt. 😉
Had wel graag uitleg van PX waarom die 2 kanalen maand vroeger gestopt zijn met de uitzendingen???????
klopt Marleen maar waarom zijn die 2 zenders nu plots maand vroeger gestopt, iedereen leest stop op 01/07 en nu is plots de stop 01/06????
Ik geraak er niet wijs uit ga je naar het info kanaal van PX op tv er staat nu nog altijd klaar en duidelijk dat die zenders stoppen op 01/07 zijn nu 03/06 :-)))))))
Hoop op een antwoord van Px voor het weekend wat de reden is.
En ook graag uitleg PX waarom Discovery channel ID niet in het discovery parket zit????????? dat je als klant verplicht bent om extra te betalen voor ander boeket om dit kanaal te krijgen???

THX
Jij hebt ontzettend veel hoop blijkbaar 😉
En een red bull geeft je zelf vleugels 🙂
oeps heb weer super moeilijke vraag gesteld zal weer weken duren voor ik een antwoord krijg.
zijn toch geen moeilijke vragen waarom?
Nog altijd geen antwoord PX wat is de reden dat die kanalen maand vroeger gestopt?
Reputatie 2
Ik ontvang SyFy en 13th Street nog altijd met Multiboeket in kader van Maxi-pack.
Reputatie 7
Badge +6
Ik ontvang SyFy en 13th Street nog altijd met Multiboeket in kader van Maxi-pack.
Dank u, riji, dat probeer ik nu al een hele tijd duidelijk te maken: geen boeket Multi meer of geen boeket Entertainment NL: geen Syfy of 13th street meer. Logisch toch???
Wat het boeket Nature and Discovery betreft: het is een door Proximus gekozen naam, die toch weinig of niks te maken heeft met de 'Discovery Channels', hoewel er een paar kanalen daarvan inzitten. Dit boeket is voor wie geïnteresseerd is in reizen, natuur, ontdekkingen.
En nog maar eens, hier wordt door TS ( pardon, AlainGerard) een vraag gesteld en nu wordt de aandacht daarvan opnieuw afgeleid, om persoonlijke redenen. Wat heeft die persoon daar nu aan?
Reputatie 2
Ik zie dat TS niet meer gereageerd heeft, hij is dus wellicht voldaan.
Ja, die engelstalige benamingen.... hier kan dit wel voor verwarring zorgen.
Eerlijk gezegd, ik had ook, inhoudelijk gezien, Discovery ID bij het boeket Natuur& Discovery verwacht...
Reputatie 7
Badge +6
Tja, inderdaad die Engelse namen. Enfin, als je een boeket kiest, best eens kijken welke zenders er bij horen op de zenderlijst.
ID heeft nu wel weinig te maken met reizen, ontdekkingen en natuur, tenzij dan met de niet zo fraaie kanten van de menselijke natuur. ;-)))
Reputatie 2
Ik ken van ID "Dr. G: Medical Examiner".... bij deze wetsdokter gaat het toch meer om kennis dan om vermaak (Entertainment).
Reputatie 7
Badge +6
En ik van 'Who the hell did I marry?' Dikwijls 'hihgly entertaining'. In elk geval hangt ook deze zender aan elkaar van de eindeloze herhalingen, dus voor mij hoeft het niet meer.
En nu zijn we nog verder off topic.
TS starter zal wel een nieuwe topic opstarten als het bos door de bomen niet meer te vinden is ;-))
Reputatie 6
Badge +2
TS starter zal wel een nieuwe topic opstarten als het bos door de bomen niet meer te vinden is ;-))

Of eerder als de medewerkers van Proximus dit topic afsluiten wegens niet relevant. :8
Reputatie 2
Ik zou in uw geval nog even afwachten en als PX zijn voornemen handhaaft (dat M&S voorlopig aan het Multiboeket wordt toegevoegd), mijn M&S-abo opzeggen tegen het eind van deze maand.
Ik weet intussen waarom ik SYFY en 13thStreet maand vroeger gestopt bij mij thuis. Had zelf een topic geopend hier op het forum betreffende het veranderen van mijn pack.https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/overstap-pakket-34468

En zoal verwacht is het verkeerd gelopen jullie hebben mijn pakket maand te vroeg gestart zijn nog niet in staat om een correcte datum in te geven in de computer.01/07 is niet 01/06, resultaat weer frustraties.
Reputatie 2
Hoop op een antwoord van Px voor het weekend wat de reden is.


patrick het kan ook dat er 2 bijkomen, als vervanging van 13th Street en SYFY
Vraag mij af Bart welke zenders? Gaan volgende maand het MS gratis aanbieden als je dat aanbod bekijk met Telenet amaai wat een zeeeeeer groot verschil bij Telenet recente films bij MS oude films en series.

Weer een U.S zender die wij niet willen en op onze vraag wij willen zenders uit Nederland is het antwoord te duur betreffende uitzendrechten maar in Wallonië daar kan het wel die zenders zitten standaard in het pakket. Is zoals de HD zenders die van Nederland krijgen wij maar niet in HD.


Is zoals gisteren op kpo 3 live concert van Adele in Londen vind het echt jammer dat ik het niet zag in HD. Maar heb toch genoten van die machtige zangeres 🙂.

Reageer