Louis Lagae (67 jaar) herformuleert zijn vraag.

  • 29 January 2016
  • 15 reacties
  • 636 Bekeken

ik verzoek de medewerkers aan dit forum - die tegelijk werknemer zijn bij Proximus -

een eeuwigdurende lijst op te stellen waarin periodiek wordt weergegeven

op welke forum-vragen reeds een geopenbaarde

en gegarandeerde oplossing (en welk)/ antwoord werd gegeven.

Startende 01.12.2015


Dat past dan volledig in de doelstelling van dit forum en van de missie zoals geuit door de CEO D. Leroy.



PS : Ik ben er van overtuigd dat deze vraag niet weer vanzelf gratuite kritiek en verwensingen zal opleveren. Indien er bij jullie een probleem van duidelijkheid zou ontstaan, vraag gerust uitleg.



Louis Lagae
29 jan 2016 13:30

This topic has been closed for comments

15 reacties

@ Marleen, ik denk dat je het nog eens duidelijke gaat moeten uitleggen :-)))
"dure de comprenure"
Reputatie 7
Badge +3
Aub, geef die vijf eens aan.
Alle 5 in verband met de werking van PX TV en de eindapparatuur. En allemaal het laatste half jaar. Ik formuleerde duidelijk mijn probleem en werd telkens verder geholpen via PB, nadat zij het gevraagd hadden. Veel problemen worden opgelost via PB, dus je ziet die niet op het forum.
De details zijn niemand zijn zaken. Sorry.:(
Reputatie 2
Badge
Maar zo gaan we niet veel kunnen opsteken:8
Reputatie 7
Badge +3
Is ook geen info waar andere klanten iets van kunnen opsteken. Eentje was een film in nPVR terugzetten, die ik bekeek tijdens het opnemen en plots kwijt was. :8
@RFG,
haha , mensen kunnen nu eenmaal van gedacht veranderen 😉
Reputatie 2
Badge
Dat is hier precies of de belasting inspectie komt langs?
Reputatie 7
Badge +3
Louis, ik ben al minstens 5 keer geholpen door medewerkers van het forum. Verder ben ik al meerdere malen geholpen door andere klanten op dit forum, die mij tips gaven. Ik heb ook meerdere keren oplossingen en tips gelezen, die mij geholpen hebben de producten van PX beter te kunnen gebruiken of waardoor ik iets beter ging verstaan en het beste uit de producten kan halen. En ik ben maar 1 van de vele forumgebruikers.
Reputatie 7
Badge +6
Zucht: ik doe voor de laatste keer een oproep om niet meer te reageren op nonsens posts.

GEEN AANDACHT KRIJGEN IS ZOWAT HET ERGSTE DAT HEN KAN OVERKOMEN.

Voor de rest kunnen we het rustig aan de moderatoren overlaten.
En het werd nochtans hier inderdaad vandaag met handen en voeten uitgelegd:?
Louis, ik ben al minstens 5 keer geholpen door medewerkers van het forum. Verder ben ik al meerdere malen geholpen door andere klanten op dit forum, die mij tips gaven. Ik heb ook meerdere keren oplossingen en tips gelezen, die mij geholpen hebben de producten van PX beter te kunnen gebruiken of waardoor ik iets beter ging verstaan en het beste uit de producten kan halen. En ik ben maar 1 van de vele forumgebruikers.


Aub, geef die vijf eens aan.
"dure de comprenure"

Bedoelde u "dur de comprenure"? Tegen wie zegt u dat? Volgens de regels - die jij me leerde- is dat tegen "Marleen".
するは難しい google maar even via zinnen vertalen.
Je bereik veel meer met opbouwende kritiek dan afbrekende Louis.

PX personeel zitten ze nu hier op het forum of op twitter of Facebook ze doen hun best om ons te helpen, maar die mensen zijn ook gebonden aan regels, dus werp geen steen naar hun. Niet zoals nu bv. in je titel Louis Lagae (67 jaar) herformuleert zijn vraag. geen mens die snap over wat je spreek , dus duidelijker zijn in de toekomst

Ga je een tip geven als je een grief of klacht hebt formuleer het duidelijk zodat de mensen die het lezen snappen wat je bedoeld.

Ik snap je frustratie heb die ook met al die bugs die nu al maanden duren en niet opgelost worden.
Reputatie 7
Badge +6
Zeer diepe zucht.:(
Marleen, je bent nochtans heel duidelijk geweest, maar het mag niet baten !