Lopend verbruik hoger dan wat werkelijk verbruikt is

  • 31 July 2014
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken


Op 7 juli kreeg ik de melding dat mijn nieuwe bundel smart 15 was ingegaan.


Ik heb een abonnement smart15, 20 maanden aan 13,75€.


2 dagen later kreeg ik een sms dat ik op 10' van de limiet zat van mijn 120' beltijd die inbegrepen is in de bundel...


Nochtans heb ik op die 2 dagen slehts 53' gebeld.


Een bezoek aan de poximus winkel bracht geen oplossing, ze kunnen pas iets doen als ik mijn factuur krijg.


Dat betekent dat ik vanaf 9 juii tot 7 aug slechts 10' meer kan bellen, als ik binnen mijn bundel wil blijven (en dat wil ik ook)


Tussen 9 juli en 31 juli bel ik slechts 2 maal: 1 keer 1' (antwoordapparaat), en 1 keer 52'.


Nu, 31juli), kijk ik op mijn Hello app, en zie ik dat mijn huidig verbruik al op 4u5'48' staat....en dat voor een bedrag van 28,49€!!!!


Goed wetende dat ik gedurende de ganse tijd nog geen 60' gebeld heb, maak ik me wel zorgen.


Wat is hier egenlijk aan de hand? En hoe kan ik dat stoppen?


Het kan toch niet dat ik moet betalen voor iets wat ik helemaal niet heb verbruiktt?


Het is nu mijn 5de maand dat ik een proximus abonnement heb, van de 20 voorziene, maar als het op deze manier moet gaan, wil ik dit onmiddelijk stopzetten.


Zijn hier nog mensen die zoiets gehad hebben? En hoe is dat dan verder verlopen?


Vele gjs,


Mieke




2 reacties

Beste Reynkust, Kan ik voor u iets doen ? Eva


geen euro-cent meer



bekijk eens je factuur knipoog

Reageer