Beantwoord

lopend verbruik bekijken

• 7 mei 2016
  • 2 reacties
  • 495 Bekeken

Beste

Ik heb blijkbaar twee contracten want krijg twee facturen, eentje voor vast en internet en eentje voor mobiel. Ik heb ook twee klantnummers maar kreeg maar 1 code om myproximus in te stellen. Ik stelde het dus in en voor vast en internet is alles ok. Voor mobiel kan ik mijn lopend verbruik niet bekijken en krijg ik de melding '
Waarschuwing:

U bent niet gemachtigd toegang te hebben tot deze on line dienst voor dit nummer. Klik op de knop "OK" om de bewerking te beëindigen en verder te surfen. '

hoe kan dit in orde worden gebracht?
icon

Beste antwoord door Bram 13 mei 2016, 13:44

Hallo,

In sommige gevallen (bv wanneer je werkgever betaalt voor je gsm via enkele speciale formules) zal je niet alles onder dezelfde MyProximus login kunnen beheren, maar voor de overgrote meerderheid van onze klanten mag dat geen probleem zijn.
In deze FAQ kan je meer info vinden over hoe je alles kan samenvoegen: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Vriendelijke groeten,
Bram
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

In sommige gevallen (bv wanneer je werkgever betaalt voor je gsm via enkele speciale formules) zal je niet alles onder dezelfde MyProximus login kunnen beheren, maar voor de overgrote meerderheid van onze klanten mag dat geen probleem zijn.
In deze FAQ kan je meer info vinden over hoe je alles kan samenvoegen: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/toegang/al-uw-producten-en-facturen-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

Vriendelijke groeten,
Bram
Reputatie 1
Beste,

Er zijn inderdaad enkele redenen waarom uw gsm nummer niet onder hetzelfde klantnummer staat als uw vaste diensten.

1. Uw gsm abonnement verloopt via het werk, dan kan u eventueel met akkoord van uw werkgever een profiel aanmaken, maar dit dient via een ander e-mailadres te gebeuren aangezien er slechts 1 e-mailadres gebruikt kan worden voor 1 profiel (en u heeft al een bestaand profiel voor uw vaste diensten).
  2. Uw gsm nummer is niet compatible met het pack, dit wil zeggen dat uw gsm een abonnement of tariefplan heeft dat wij niet kunnen toevoegen aan het pack
  3. Uw gsm is een prepaid nummer, dit kan helaas niet toegevoegd worden aan het pack en aan de factuur van de vaste diensten aangezien dit geen klantnummer heeft.
  4. Uw gsm abonnement bestond al veel eerder en dit is niet gekoppeld aan uw pack.

Ik kan dit gerust even nakijken voor u wanneer u ons uw klantgegevens doorgeeft via privé-bericht aan 'Het Proximus Team' via deze link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=5167...

U kan dus steeds een 2e MyProximus profiel aanmaken, maar dit dient te gebeuren met een 2e e-mailadres.

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer