Beantwoord

Log in MyProximus lukt niet

  • 4 September 2016
  • 15 reacties
  • 461 Bekeken

na een tiental keer proberen (met inloggen, nieuw paswoord,....) nog steeds niet succesvol: na elke poging krijg ik "technical error".
icon

Beste antwoord door sinjoor76 4 September 2016, 14:33

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Heb je eens met een browser geprobeerd?
geprobeerd via laptop (google chrome / windows 10), ipad, android phone, ...
Reputatie 7
Badge +6
Via Firefox, met gewiste cookies, met uitgeschakelde adblock, privacy badger en ghostery lukt het het bij mij wel.
Ik kan ook MyProximus raadplegen via Edge.
Daar krijg ik wel volgende mededeling over het raadplegen van mobiel verbruik: zie bijlage:
Reputatie 6
Badge +3
Er is een upgrade van myproximus tot vanavond. Tijdens een upgrade is login niet altijd mogelijk.
Reputatie 7
Badge +1
Misschien heeft het hier iets mee te maken?

Upgrade van MyProximus

"Beste bezoeker,

Mobiel verbruik in MyProximus zal niet beschikbaar zijn van 3 september 23u tot 4 september 20u. Herontdek vanaf zondagavond uw MyProximus-omgeving, met nieuwe functionaliteiten en informatie."
dat lijkt me inderdaad relevant. Bedankt
Eigenlijk moest dit al lang duidelijk zijn voor iedereen of duidelijk gemaakt worden voor iedereen dat proximus tijdens het weekend onderhoud doet aan hun servers dit is iets dat nu al iedere keer terug ter sprake komt op het forum en dit reeds van sinds het forum al bestaat !?
Reputatie 7
Badge +6
En ik log vrolijk in op MyProximus zonder problemen ook vandaag. Go figure.
Eigenlijk snap ik toch dat voortdurend onderhoud op zondag niet zo goed. Wanneer zal iemand die de ganse week werkt en op zaterdag zijn commiskes doet enz. eens op MyProximus gaan kijken? Op zondag misschien?
Reputatie 7
Badge +6
Nagenoeg alle grote IT realeases en IT onderhoudswerken vinden plaats in het weekend, zo ook bij banken bijvoorbeeld. Dit om de hinder voor onze klanten tot een minimum te beperken. In de werkweek is er aanzienlijk meer internetverkeer dan in het weekend.
Fijne zondag nog,
Wim
Dat is inderdaad zo Wim en ook logisch maar hoe maak je dit beter duidelijk aan de prox klanten die van de services gebruikt maak dat is de vraag natuurlijk.
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Als ik mijn wachtwoord wil resetten krijg ik zo een sms met de code
Eenmaal die code ingetypt en nieuw paswoord opgegeven krijg ik gewoon een wit scherm met de text: Er is een technische fout
Bedoel je als je deze methode volgt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
ja, dat is de methode die ik probeer.
Ik ben sinds vandaag aangesloten en ik heb eigenlijk zelfs nog geen idee wat nu eigenlijk mijn login is.
Ik heb normaal nooit geen problemen met dit soort dingen maar proximus speelt het toch wel klaar om het heel omslachtig te maken
misschien toch best eens bellen naar de support 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of ze u daar kunnen verder helpen
Reputatie 7
Badge +4
Dag Jensd

Best kan je uw klantgegevens doorsturen naar 'Het Proximus Team'


Graag ook met uw klantgegevens zoals bijv. telefoonnummer, klantnr, contactnr.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer