Vraag

Limiet mobiel internet

  • 16 July 2017
  • 0 reacties
  • 133 Bekeken

Dat is mijn laatste hoop op hulp. Ik ben jullie al meer dan een week aan het bellen maar krijg steeds dezelfde ofwel incompetente ofwel niet-hulpvaardige personen aan de lijn. Ook op twitter en Facebook reageren jullie niet. Het is precies kom en kwel op de klantendienst. Ik ben al meer dan 15jaar proximus klant. Maandelijks betaal ik mijn facturen op tijd per domicielering. Mijne 3 andere gezinsleden hebben trouwens ook een abonnement bij jullie. Hierbij zijn soms facturen van 100'en tot 1000'en euro's.Daarboven ook digitale televisie bij jullie, hier ook al veel miserie mee gehad. Voor digitale tv krijg je wel altijd huplvaardige mensen aan de lijn maar de problemen verhelpen zit er helaas niet in. Je zou denken dat zo een goede klant wel zou geholpen worden maar niets is minder waar. Mijn abonnement bedraagt 8gb en dit is op. Waarom kan geen enkel van jullie medewerkers tegen betaling data toevoegen aan mijn bundel? Een ander bedrijf zou een gat in de lucht springen met extra verkoop maar jullie medewerkers duidelijk niet. Ik geef jullie nog kans tot morgen 17h om me te contacteren. Indien ik dan geen oplossing heb voor mijn probleem, ga ik naar de winkel en sluit de proximusdeur voor altijd! Een persoonlijk telefoontje zou ik zeker apprecieren. Jullie zullen zonder twijfel mijn gsmnummer wel in een database vinden !!

0 reacties

Geen reactie

Reageer