Lancering Zes in oktober door SBS


Reputatie 7
Badge +2
SBS, de moedermaatschappij van Vier en Vijf lanceert in oktober een nieuwe zender die Zes zal heten. De zender zal zich concentreren op aangekochte films en series. Ze zijn momenteel bezig met praten met de distributeurs. Benieuwd of PX zal toehappen. (zie artikel: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160614_02338053 of http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2738350/2016/06/14/SBS-lanceert-in-oktober-derde-tv-zender-ZES-wordt-nieuwe-film--en-seriezender.dhtml).

Hopelijk zal PX nu wel toehappen en krijgen we ook snel Fox.

36 reacties

Reputatie 2
Ja, sinjoor zoals ik dus al zei hierboven geeft Telenet de HD versie weer. Op het forum van telenet vind je het terug. en ik heb ook een bevestiging gekregen toen die zender van SD naar HD veranderde.
Reputatie 7
Badge +3

Ja van mij mogen ze dat ook eens terug geven, dat waren tenminste nog eens tijden. Nu zie je steeds herhalingen, en waarom doet men dit denk je, Gewoon om te besparen. Je ziet soms 5 maal dezelfde langspeelfilm in één jaar op drie zenders. Die worden op één of andere manier eerst aangekocht en dan kopieert. men er 1 of 2 en verkoopt die aan die andere zenders. Van mij mogen ze de kampioenen nog jaren geven want ik lach er nog steeds even hard mee; Daarbij lachen is gezond, en als je in je kist ligt zal je het niet meer moeten doen.

Buiten die poging van Canvas, begin dit jaar, voor de besparingen, is Dallas NOOIT heruitgezonden. De DVD box is ook nergens te verkrijgen. Ik heb er al naar gezocht. 😞
Reputatie 2
nee dat zal ook nooit op een box uitkomen omdat dit allemaal veroudert spul is. Nu wat men nog gebruikt wordt uitgebracht op schijf, en daar staat dan nog meestal meerdere informatie op. Trouwens ik ben het niet die daar over begonnen ben dat zal dan wel iemand anders zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Elma, op 6 juni is er een Dallas TV serie DVD Box/set, nieuw in verpakking aangeboden op Marktplaats.nl, zo'n beetje het Nederlandse '2dehands.be'. Prijs op aanvraag. ;-)))
Een klein beetje off topic zijn we hier wel, maar kom.
Mediamark vind je ook de boxen van Dallas hoor.

Wat hier nu eigenlijk zeer droevig is dat wij als klant er zeker van zijn dat ZES via PX ook zal aangeboden worden zoals bij de andere aanbieders.

De vraag blijft is het in SD of HD wij gaan terug als klant weken mogen speculeren wat PX zal beslissen en zoals hun gewoonte zal het bij stilzwijgen blijven en zullen wij pas info krijgen als het er is.
Proximus zal denken ze zullen het wel zien of het SD of HD als het zo ver is ;-))
Lees Sinjoor en andere mensen die verstand hebben maar volgens mij kan het netwerkt het niet aan om meer zenders in HD uit te zenden. Drie keer meer in volume in HD dan in SD zoiets ongeveer.

Ga even stom voorbeeld geven neem nu de 3 NL zenders waarom zijn die nu al jaren in SD en niet in HD, wat is de reden PX?

Kan het netwerk het aan of is het gewoon dat het geld kost?
Is toch een simpele vraag als klant.
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, ik dacht dat Elma op zoek was naar de verzamelbox met alle 14 seizoenen van Dallas samen. Aparte seizoenen zijn nog wel gemakkellijk te vinden, maar deze moeilijker. Nu, dat is weer helemaal off.
Wat ZES betreft, het zou toch al te triest zijn moest men dat niet in HD uitzenden, men kan toch niet blijven 'downscalen'. Ik begrijp wel dat de medewerkers hier nog geen tekst en uitleg kunnen over geven. Zoiets zal wel ergens hogerop beslist worden en wanneer we dat zullen weten ook. Het zal wel eerst meegedeeld worden op de 'officële' kanalen, dus we zullen toch geduld moeten oefenen.
Reputatie 7
Badge +3
Neen, ik wil gewoon de oude serie eens opnieuw uitgezonden zien, zoals er nog veel mensen zijn. Ik hoop dat die nieuwe zender dat gaat doen, vermits ze toch serie "uit de oude doos" gingen uitzenden, volgens de krant.
Reputatie 6
Badge +2
Ondertussen heeft MEDIALAAN een tegenzet gedaan met de zenders ACHT en LACHT over te nemen en dat per 1 juli 2016 plus dat ze hun zender 2 BE zal omgedoopt worden tot Q2 en dat vanaf september, die naamsverandering leunt meer aan de radiozender Q-Music.
Reputatie 6
Badge +1
Als ze dan acht maar niet Q8 gaan noemen, want dan hebben ze een probleem LOL

Reageer