Lancering Zes in oktober door SBS



Toon eerste bericht

36 reacties

De hoofdreden is zeker niet dat het netwerk HD niet aankan, buiten mss voor de minderheid die nog op adsl zitten en ze dan voor een zender die enkel in HD zou uitgezonden worden ze ook SD voor deze mensen zouden moeten voorzien.
Denk ik ook Elsa netwerk kan het niet aan.
Wij en ander klanten weten het maar PX zwijgt erover zouden beter eerlijk zijn erover en dat is frustrerend als klant de ze oneerlijkheid met info erover.

Zal weken duren voor PX hier een antwoord zal geven 😞
Reputatie 2
Ik las het vandaag ook in Het Belang van Limburg. Ik hoop dat ze de oude serie "Dallas" nog een uitzenden. Dat is de "moeder van alle series". Canvas heeft die serie een paar maanden terug nog eens uitgezonden, maar zijn gestopt na een aantal uitzendingen. Daar kwam nog protest op, maar ze moesten besparen. Niks aan te doen. Dat was nog eens een serie om U tegen te zeggen. Destijds, toen die uitgezonden werd op TV1 (één) waren de straten leeg. De clubs hielden geen trainingen op donderdagavond, want werkelijk iedereen keek naar Dallas. Vijf heeft de nieuwe serie uitgezonden, maar die was bijlange na niet zo goed als de eerste 14 jaargangen met JR n Bobby. Oh, ik hoop zo dat die zender Dallas gaat uitzenden. In de krant stond echter dat elke seie zijn verjaringstermijn heeft, zoals Dallas. :@:( Ik hoop heet niet.

Ja van mij mogen ze dat ook eens terug geven, dat waren tenminste nog eens tijden. Nu zie je steeds herhalingen, en waarom doet men dit denk je, Gewoon om te besparen. Je ziet soms 5 maal dezelfde langspeelfilm in één jaar op drie zenders. Die worden op één of andere manier eerst aangekocht en dan kopiëert. men er 1 of 2 en verkoopt die aan die andere zenders. Van mij mogen ze de kampioenen nog jaren geven want ik lach er nog steeds even hard mee; Daarbij lachen is gezond, en als je in je kist ligt zal je het niet meer moeten doen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik wou net de suggestie doen, misschien ipv de kampioenen. Ik keek er ook naar nu op Canvas. Bij Canvas hebben ze er wel flink het mes ingezet, eerst werd er vanaf 's ochtends al uitgezonden, nu vaak vanaf 19u25, ik denk dan moest er daarom een derde zender bijgemaakt worden? Zijn oude series als Dallas dan zo duur?
Reputatie 2
je moet ook een verschil maken bv, tussen Telenet en Proximus. Px zend uit over geheel België en Telenet niet. Dus het verschil is dat telenet zich kan beperken tot eenzelfde pakket voor iedereen. Dus als je wil kan ik bv. Ook dat pakketje met een paar Franstalige zenders bestelen. Bij jullie ligt dit anders en is dit gespitst en dan heb je ook dat er misschien sommige zenders niet aanwezig zijn zoals Franstalige.
Reputatie 2
nee dat zal ook nooit op een box uitkomen omdat dit allemaal veroudert spul is. Nu wat men nog gebruikt wordt uitgebracht op schijf, en daar staat dan nog meestal meerdere informatie op. Trouwens ik ben het niet die daar over begonnen ben dat zal dan wel iemand anders zijn.
Reputatie 7
Badge +6
Elma, op 6 juni is er een Dallas TV serie DVD Box/set, nieuw in verpakking aangeboden op Marktplaats.nl, zo'n beetje het Nederlandse '2dehands.be'. Prijs op aanvraag. ;-)))
Een klein beetje off topic zijn we hier wel, maar kom.
Mediamark vind je ook de boxen van Dallas hoor.

Wat hier nu eigenlijk zeer droevig is dat wij als klant er zeker van zijn dat ZES via PX ook zal aangeboden worden zoals bij de andere aanbieders.

De vraag blijft is het in SD of HD wij gaan terug als klant weken mogen speculeren wat PX zal beslissen en zoals hun gewoonte zal het bij stilzwijgen blijven en zullen wij pas info krijgen als het er is.
Proximus zal denken ze zullen het wel zien of het SD of HD als het zo ver is ;-))
Lees Sinjoor en andere mensen die verstand hebben maar volgens mij kan het netwerkt het niet aan om meer zenders in HD uit te zenden. Drie keer meer in volume in HD dan in SD zoiets ongeveer.

Ga even stom voorbeeld geven neem nu de 3 NL zenders waarom zijn die nu al jaren in SD en niet in HD, wat is de reden PX?

Kan het netwerk het aan of is het gewoon dat het geld kost?
Is toch een simpele vraag als klant.
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, ik dacht dat Elma op zoek was naar de verzamelbox met alle 14 seizoenen van Dallas samen. Aparte seizoenen zijn nog wel gemakkellijk te vinden, maar deze moeilijker. Nu, dat is weer helemaal off.
Wat ZES betreft, het zou toch al te triest zijn moest men dat niet in HD uitzenden, men kan toch niet blijven 'downscalen'. Ik begrijp wel dat de medewerkers hier nog geen tekst en uitleg kunnen over geven. Zoiets zal wel ergens hogerop beslist worden en wanneer we dat zullen weten ook. Het zal wel eerst meegedeeld worden op de 'officële' kanalen, dus we zullen toch geduld moeten oefenen.

Reageer