Vraag

Lagg

  • 21 November 2016
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Beste

De laatste maanden ondervind ik erg veel problemen bij Proximus (internet op specifiek te zijn).
Ik zelf ben een student die zich hier en daar wel eens kan amuseren met online videogames... afgelopen maanden is dit gewoon echt niet meer mogelijk.
Ik ben al heel lang een klant bij proximus (het toenmalige Belgacom) en heb nooit echte problemen ondervonden tot nu. Ik belde onlangs om te vragen wat er scheelt en waarom mijn ping om de 5minuten naar boven schiet en het internet gewoon uitvalt. Ik kreeg als antwoord 'restart je router' (dit is het antwoord dat je tegenwoordig altijd krijgt) dit hielp niet en ik kreeg een nieuwe router (overigens een zeer onvriendelijke assistent...) Met mijn nieuwe router die ik nu een maand heb, was het probleem een week opgelost en nu zit ik hier alweer met deze laggspikes. Heb mijn router al verschillende keren herstart zonder verbetering... Hopelijk kan een van jullie mijn probleem oplossen want ik loop hier nu al enkele maanden mee te sukkelen en dit is echter niet leuk, zeker niet als je betaald voor het beste internet.

vriendelijke groet
ontevreden klant

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Kan je je gegevens eens sturen via een privé bericht naar het Proximus team? Dan kunnen we je lijn eens nakijken.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Kim

Het Proximus team

Reageer