Vraag

Laatste software versie V5-c

  • 24 May 2016
  • 7 reacties
  • 341 Bekeken

Vandaag gezien dat de boel herstart met versie NTE-miniv5_6.1.14.4 ... is dat de laatste ? goede ? of ?

7 reacties

neen zoals reeds wed aangehaald in verschillende topics zijn ze nog een recentere aan het uitrollen en die heb ik ook nog niet Softw Versies
En of het de goede zal zijn zullen we zelf wel vaststellen eens het zover is ‼
Reputatie 2
Badge
Geen slecht idee om te wachten met de uitrol.
Best alles eens grondig vooraf uittesten.
Ja en dan nog "wait and see" 😉
De versie die ik nu heb staat in die lijst op de opgegeven link al niet eens meer bij 😃
Dec(V5-Mini) SW-versie: NTE-miniv5_6.1.10.116 ( 27 jan 2016)
Dec(V5-Mini) SW-versie: NTE-miniv5_6.1.13.28 ( 15 apr 2016)
dit zijn inderdaad de laatste 2 die in omloop zijn de 28 is nog maar in kleine hoeveelheden uitgerold
repeat en zoals geschreven .. ik heb NTE-miniv5_6.1.14.4 ... !!! op de 2 decoders ! voorkeurbehandeling ?? LOL !

.. of proefkonijn ? LOL !
waarschijnlijk weeral een groep die deze software versie gekregen heeft net zoals een groep de 13.28 gekregen heeft zoals het altijd gebeurt in fases om de resultaten af te wachten en inderdaad je kan dit als een groep proefpersonen beschouwen en maar best ook dat ze dat altijd zo doen want als het dan de mist ingaat dan zou het ook bij al hun klanten de mist ingaan en kan ik mij best voorstellen dat je dan best niet naar de 0800 22 800 belt want dan zal je in een hele lange wachtrij aan moeten schuiven ;)
Normaal hoe recenter de software hoe meer bugs er zouden moeten uit zijn, en dat hoop ik toch (of mss nieuwe andere bijgekomen) want anders mogen ze de 116 bij mij gerust laten staan want ik heb er totaal geen problemen mee, en ik zou het graag zo houden ook, anders mag ik ook naar twitter trekken om mijn beklag te doen (LOL)

Reageer