Laatste factuur na overstap naar Mobile vikings nooit ontvangen!!

  • 20 August 2012
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken

Beste,


Ik ben half juli overgestapt naar mobile vikings, omwille van verschillende geschillen op de klantendienst en het betere tariefplan. Ik zorgde er altijd voor dat mijn facturen via domiciliering werden overgeschreven, maar ik kreeg dan ook altijd mooi mijn factuur via mail zodat ik deze kan nakijken.

Van mijn laatste factuur (42 euro!) die op 2 augustus van mijn rekening is gegaan heb ik echter noch via de post noch via mail een kopie gekregen dus ik kan ook niet controleren of deze correct was. Mijn Myproximus account is tevens afgesloten waardoor ik dit ook niet langer online kan checken! Schandalig! Het is niet omdat ik opgestapt ben bij proximus dat ik geen recht meer heb op een factuur en ik wil deze dan ook zo snel mogelijk ontvangen!


Mijn klantennummer was: 06697244. Graag meer duidelijkheid. Ik weiger naar de klantendienst te bellen want daar heb ik al genoeg problemen mee gehad! Jullie zouden beter eens een voorbeeld nemen aan mobile vikings, daar kan je gewoon via facebook of mail vragen stellen en je hebt binnen het uur antwoord!


Met vriendelijke groeten,


Sofie

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Het wordt inderdaad tijd dat Belgacom eens een email-adres voor zijn support openstelt. Is toch handig, Belgacom ?

En altijd bij het verbreken van een contract, ook de domiciliëring hierop stopzetten. Zolang die loopt, kan je dergelijke zaken meemaken. De schuldeiser zal dat nooit voor jou doen.

Gelukkig kan je dat makkelijk bij je bank. (toch als het geen europese SEPA domiciliëring is).

Persoonlijk gebruik ik geen domiciliëringen, behalve voor zaken die rechtstreeks met de bank te maken hebben (pensioensparen, lening, ...). Dan heb je dit niet voor, maar daar is het nu te laat voor natuurlijk.
Beste,


De laatste factuur is verzonden via de post op datum van 25/07/2012. Op de moment dat u de overstap gemaakt hebt naar de andere provider is de facturatie per email afgesloten.

De factuur liep over de periode van 19/06/2012 - 12/07/2012. Ik heb hiervan een duplicaat verzonden naar het adres bij ons bekend.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer