Laatste aflevering Breaking Bad

  • 25 October 2014
  • 12 reacties
  • 222 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Heeft iemand enig idee hoe ik de allerlaatste aflevering dd. maandag 20/10 van 'Breaking Bad' alsnog zou kunnen bekijken?

De geplande npvr opname is niet gebeurd.

Misschien kent iemand een mogelijkheid behalve dan de DVD kopen?





12 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Misschien via TV on demand maar dat zal je wel een paar euro's kosten en bovendien zal je genoegen moeten nemen met die aflevering in SD te bekijken maar beter in SD kwaliteit dan heel die aflevering te moeten missen.


Indien dat niet mogelijk is dan heb je brute pech.
Reputatie 7
Badge +6
VRT/Canvas Net Gemist en Ooit Gemist bieden dit niet aan, denk ik, maar mss toch eens informeren op hun site.


MVG
Argentus, vraag dit gewoon aan de Proximus medewerkers of er eventueel een mogelijkheid is .
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt iedereen, 'Ooit gemist' biedt dit niet aan en 'Net gemist' evenmin, denk ik. Ook bij 'On Demand' vind ik het niet terug.


Ik zal het nog eens rechtstreeks aan 'De Medewerkers' vragen. Ik dacht dat iemand me een tip kon geven en dan hoefde ik 'De Medewerkers' niet te veel belasten.
Een meer of minder die de Medewerkers belast daar zal het nu niet op aankomen, het is blijkbaar hier alleen op dit forum dat men daarvoor schrik heeft ;-)
Gratis proefmaand bij Netflix.
Reputatie 7
Badge +6
Op Netflix US ja (vanaf feb. dit jaar), mss nog niet op Netflix be, ik ben niet zeker.
Je voordoen alsof je een US'er bent ;-)
Reputatie 7
Badge +6
Yip, maar dan is't niet gratis, hé!


Er zijn 5 seizoenen beschikbaar op Netflix.be, maar of de laatste 8 afleveringen, die apart werden uitgezonden, er ook al bij zijn?

Yip, maar dan is't niet gratis, hé!



Jawel, maar strikt genomen niet meer legaal, dus ga ik er verder niet op in.
toch nog iemand die heiliger is dan de Paus duivel
Reputatie 4
Badge +2
Iedereen bedankt voor de reacties.

'De Medewerkers' hebben mij evenmin kunnen helpen. De DVD kopen is de beste oplossing.




Reageer