Kritische vragen bij " Hello, ik ben . . . ." van 26 januari

• 26 januari 2016
  • 15 reacties
  • 438 Bekeken

Wie legt ons uit hoe volgende kwaliteiten worden toegekend.
Ik neem aan dat Proximus dat omkerend zelf zal doen.

Er zijn nml van alles te veel

- rookies
- moderatoren ( veel te veel : voor de duidelijkheid beter slechts een , met onder zich sub moderatoren )
-practitionners
-apprentices
-community manager ( een ware beter)
-motivatoren

enz.

Mij lijkt het er hier al te amateuristisch aan toe te gaan?

Louis Lagae.

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Nou Louis, je - overigens olijke - posts getuigen ook niet direct van enig professionalisme 😉
Daar is een spreekwoord voor: "De pot verwijt de .........." 😳
Ik vrees dat de man niet doorheeft dat enkel "moderatoren" en "community manager" effectief "functies" zijn op het forum 😃 .. al de rest zijn blahblah labels.
Misschien ware het nuttig om "labels" toe te kennen "naar inhoud" en niet zozeer "naar hoeveelheid" 😉 't zou een slok op de borrel verschillen ...
Het enige attribuut dat mij enigszins nuttig lijkt is een "ancieniteitslabel" op het forum ... JMHO

Vermits de kritiek is dat het er hier "amateuristisch" aan to gaat stel ik voor dat hij een gedetailleerd plan uitwerkt voor het beter functionneren van het forum en dat hier voorlegt aan de community en de beleidsmensen .. lopen pruttelen is gemakkelijk en kost niets .. veel geblaat en weinig wol zei de boer he ...
so .. put your money where your mouth is ... 🙂
Een nog betere / nuttigere labelling zou zijn :

Toplabel is voor hij/zij die de meeste (goede) antwoorden / oplossingen aanbracht
op de hier gestelde problemen.

Zou een prachtige motivatie bieden. Ik zeg maar wat : de 'super-oplosser'.

Moderatoren, community managers : de implementatie ( try out) zal (mede) van jullie afhangen.
Het hoofddoel is hier dat forumleden elkaar proberen te helpen bij hun problemen, maar dat is zeer beperkt want in de meeste gevallen moet de oplossing toch van Proximus zelf komen, aangezien de meeste forumleden niet van Proximus zelf zijn en ook niet aan courrante inside info kunnen geraken.
Reputatie 7
Badge +6
Het hoofddoel is hier dat forumleden elkaar proberen te helpen bij hun problemen, maar dat is zeer beperkt want in de meeste gevallen moet de oplossing toch van Proximus zelf komen, aangezien de meeste forumleden niet van Proximus zelf zijn en ook niet aan courrante inside info kunnen geraken.
Inderdaad Elsa. Ik wil ook nog eventjes in dat verband het bericht van Bram in herinnering brengen.
En dat is een kerngedachte, Elsa.
Proximus blijft in gebreke door hier zelf geen oplossingen te brengen. Wat zijn we hier dan aan het doen? Cfr. In het land der blinden is . . .

PS : nogmaals het is de RvB die moet gealerteerd worden. Onze voorstellen worden tegengehouden als laatste door de CEO.
Blijkbaar is er dan toch niet veel aan te doen want anders zou er al iets gedaan geweest zijn na al die lange jaren!
Maar ik hou u niet tegen :8
...
PS : nogmaals het is de RvB die moet gealerteerd worden. Onze voorstellen worden tegengehouden als laatste door de CEO.

Komplete lulkoek ..

Een RvB die bestuurt een bedrijf, die gaat geen draadjes vastvijzen of doorknippen bij de klanten. De CEO zal dit forum koude worst wezen denk ik .. get your facts right dude ! Als ge met uw auto van merk xxx naar de garage gaat zit ge daar dan ook te leuteren dat de RvB van merk xxx naar uwen auto moet komen kijken om te zien wat er scheelt ? wat een onzin zeg ! ... of zijn dit weeral te veel "harde feiten" ? 😃

.. en er bestaan geen "goede" antwoorden, enkel antwoorden die mogelijk een oplossing bieden voor de vraagsteller omdat hij/zij eea over het hoofd heeft gezien of die zijn probleem verduidelijken zonder een directe oplossing te bieden ... die kan hij dan beter omschreven, aanhangig maken bij de tech dienst van PX. Was de wereld maar zo simpel Zw/W !
Verdient Proximus dan nog het label : klantvriendelijk?

Bij alle gekende standaard criteria : NEEN.

PS : de enige CEO-bedoeling - met dit zoveelste forum- is ook hier weer ons in slaap te wiegen. Kurieren am Symptom.

Geloof me in deze hiërarchisch ( ouderwets) opgebouwde organisatie zal de CEO alles doen om het aantal gerapporteerde klachten te minimaliseren. Zij moet die namelijk rapporteren aan de Raad van Bestuur.
En de klachten die via dit forum geuit worden tellen daarbij niet mee. Ben ik bijna zeker van.

Louis Lagae 27.01.2016 11:59
djeezes kristes man ... doe eens een reality check ? ja ?

Wat nut heeft dit met een stok zoals deze achter de deur ?? oh ja, die zijn zeker ook omgekocht !! ?? #paranoia LOL
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/over-ons.html?IDC=46
regulus,

ik heb nu wel mijn deel gehad van jouw (gratuite) scheldwoorden. Moderator, doe je daar iets aan?
Reputatie 7
Badge +1
Wie legt ons uit hoe volgende kwaliteiten worden toegekend.
Ik neem aan dat Proximus dat omkerend zelf zal doen.

Er zijn nml van alles te veel

- rookies
- moderatoren ( veel te veel : voor de duidelijkheid beter slechts een , met onder zich sub moderatoren )
-practitionners
-apprentices
-community manager ( een ware beter)
-motivatoren

enz.

Mij lijkt het er hier al te amateuristisch aan toe te gaan?

:
Louis Lagae.

Je vergeet nog "Grand Master"....🆒 :S
@Moderators,

De maat is idd vol... vandaar !

Graag uw standpunt en optreden tegen personen wiens participatie in dit forum enkel maar bestaat uit het posten van boodschappen die NIETS anders doen dan het imago van Proximus, zowel algemeen als meer specifiek dit forum, door het slijk halen.met kompleet uit de luchtgegrepen argumenten. Er wordtgeen enkele constructieve interventie aangedragen om mensen met problemen te helpen, er wordtenkel maar op de meest negatieve manier gekankerd over Proximus !
Dit werkt bijzonder storend !
Reputatie 7
Badge +6
Bon. Dit topic verzandt in een oeverloze en zinloze discussie. Het wordt dan ook gesloten.

@ Louis Lagae: ik kan u verzekeren dat dit forum de volledige steun en appreciatie geniet van de ganse top van dit bedrijf en dat een steeds betere klantenervaring de absolute prioriteit is van Proximus.
Beste groeten,
Wim