krijg al 2x mail dat factuur elektronisch wordt,ik wil het op papier.

  • 10 December 2014
  • 9 reacties
  • 276 Bekeken

heb ergens vorige week een e-mail gekregen dat mijn factuur voortaan via elektronische weg zal worden verstuurd.heb toen gebeld naar de klantendienst,waar ze het gingen in orde brengen voor verder de factuur op papier te versturen.maar ik kreeg gisterenavond opnieuw een e-mail dat de factuur voortaan elektronisch wordt,en de klantendienst deze ochtend is lange wachttijd.ik wil de factuur gewoon verder op papier ontvangen.

9 reacties

je kan dit eenvoudig veranderen in mijn proximus,en anders bij de klanten dienst.
Beste christiaan,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joel
indificatienummer(nummer zonder vaste telefoonlijn)=057202171


naam=christiaan baelde-gemeente=kemmel




ik heb nog eens contact opgenomen met de klantendienst,ze zeiden dat ze het in orde hebben gebracht.
als je niet al je gegevens ren grabbel wilt stellen aan jan en alleman, doe het dan best als volgt :


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Beste christiaan,
Ik heb het nagekeken en het is nu terug op papieren factuur gezet.
Met vriendelijke groeten,
Joel
aan elsa



als ik klik op onze medewerkers,zie ik nergens 'een bericht verzenden aan onze medewerkers'

ik zie alleen 'contact met ons opnemen'.



(het is voor de volgende keer,nu is het probleem opgelost).
ik krijg nochtans het volgende te zien :



@Christiaan,


Je moet eerst aangemeld zijn op het forum en dan klikken op onze 'medewerkers', dan krijg je het beeld zoals hierboven.


Mvg,


Mikki
Nog een geluk dat hij aangemeld was om mij dit te melden hé lach

Reageer