heb ergens vorige week een e-mail gekregen dat mijn factuur voortaan via elektronische weg zal worden verstuurd.heb toen gebeld naar de klantendienst,waar ze het gingen in orde brengen voor verder de factuur op papier te versturen.maar ik kreeg gisterenavond opnieuw een e-mail dat de factuur voortaan elektronisch wordt,en de klantendienst deze ochtend is lange wachttijd.ik wil de factuur gewoon verder op papier ontvangen.
je kan dit eenvoudig veranderen in mijn proximus,en anders bij de klanten dienst.
A
Beste christiaan,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joel
indificatienummer(nummer zonder vaste telefoonlijn)=057202171
naam=christiaan baelde-gemeente=kemmel
ik heb nog eens contact opgenomen met de klantendienst,ze zeiden dat ze het in orde hebben gebracht.
naam=christiaan baelde-gemeente=kemmel
ik heb nog eens contact opgenomen met de klantendienst,ze zeiden dat ze het in orde hebben gebracht.
als je niet al je gegevens ren grabbel wilt stellen aan jan en alleman, doe het dan best als volgt :
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
A
Beste christiaan,
Ik heb het nagekeken en het is nu terug op papieren factuur gezet.
Met vriendelijke groeten,
Joel
Ik heb het nagekeken en het is nu terug op papieren factuur gezet.
Met vriendelijke groeten,
Joel
aan elsa
als ik klik op onze medewerkers,zie ik nergens 'een bericht verzenden aan onze medewerkers'
ik zie alleen 'contact met ons opnemen'.
(het is voor de volgende keer,nu is het probleem opgelost).
als ik klik op onze medewerkers,zie ik nergens 'een bericht verzenden aan onze medewerkers'
ik zie alleen 'contact met ons opnemen'.
(het is voor de volgende keer,nu is het probleem opgelost).
@Christiaan,
Je moet eerst aangemeld zijn op het forum en dan klikken op onze 'medewerkers', dan krijg je het beeld zoals hierboven.
Mvg,
Mikki
Je moet eerst aangemeld zijn op het forum en dan klikken op onze 'medewerkers', dan krijg je het beeld zoals hierboven.
Mvg,
Mikki
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.