korting belgacom mobile internet comfort


beste

betreft : de formules Belgacom Mobile Internet Start, Belgacom Mobile Internet Comfort & Belgacom Mobile Internet Favorite

waar kan ik daar op de site van belgacom nog info over vinden?

vroeger stond er op de pagina "Internet op laptop met proximus" onderaan iets in de zin van:
heeft u al belgacom internet? dan surft u voordelig mobiel aan speciale tarieven, met een link naar een pagina "Internet op laptop met belgacom"

deze laatste pagina lijkt verdwenen

enige dat ik nog kan vinden over de mobile formules van belgacom is een klein kadertje onderaan de pagina Internet op laptop met proximus, met name dit:



zoals u kan zien is de prijs van comfort & favorite blijkbaar permanent verlaagd (want geen enkele indicatie dat het tijdelijk zou zijn). maar hoe kan ik comfort aan €4,99 bestellen, dat is me nog niet duidelijk want als ik ga via e-services zou het mij wel degelijk €14,99 kosten

dus graag feedback

mvg

12 reacties

De prijs verlaging is niet pernament beste 'voorwaarden' nalezen.

En cvoor belgacom klanten is er geen prijsverlaging meer tov proximusprijzen voor mobiel internet maar door internet'overal' hebt u zo al recht op ,afhankelijk van uw abonnemnet, op een aan MB download volume vb bij comgort pack abonnement is dit 250MB en bij maxi pack isdit 1 GB
de voorwaarden van belgacom mobile internet : toon ze mij eens, en ik zal ze lezen ('t is net dat ik aankaart in mijn post: dat er ergens nog info van te vinden is, behalve in die tabel waar de prijs doorstreept is zonder verdere info)

maar die bovenstaande formules bestaan nog hoor, want ik kan mijn mobile internet (nu Mobile Internet voordeel) aanpassen via e-services naar start, comfort of favorite.

staat boven die tabel trouwens ook vermeld, u geniet van internet overal, meer volume nodig : profiteer van onderstaande voordeeltarieven (die duidelijk gunstiger zijn dan die van proximus)

ik vraag mij enkel af hoe ik kan genieten van die promo aan 4,99 voor comfort zoals het toch in die tabel staat

mvg
http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/step/s_LAP_Conditions.page?
lucky, dat zijn de voorwaarden die gelden op het aanbod "Internet op laptop met proximus"

ik heb echter interesse in het aanbod "Internet op laptop met belgacom"

mvg
Veel geliuk met zoeken maar volgens mij bestaat dit niet meer.

Wat ook logisch is want belgacom geeft u al een aantal MB gratisper maand als u internet klant bent dus zullen ze zeggen moeten we geen korting op de prijs meer geven.

Voor mij persoonlijk zou dit natuurlijk wel mogen, maar het is trouwens voor hen veel interessanter om extra MB tegen ipv minder inkomsten.
Reputatie 7
Badge +1
Ik vind daar ook niks van terug hoor Xenne.
En ik ook niet! maar wie zoekt die vindt zegt men toch altijd of zou dit ook al niet meer waar zijn ;-))
zie tabel in de eerste post, die staat nog steeds op de belgacom site hoor sinjoor72

incluslief de link om te bestellen : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=flashv2&lang=nl&buyProduct=mobileInternet

en ik kan via e-services mijn mobiel abo (nu Mobile Internet voordeel) aanpassen naar start, comfort of favorite.

dus bestaan doet het zeker nog....

of die promo van €4,99 nog geldig is voor comfort, en wat de voorwaarden dan wel mogen zijn dat is weer iets anders...
maar als ze op de site zetten aan €4,99 dan wil ik wel eens weten hoe ik het aan die prijs zou kunnen bekomen

mvg
wie zoekt die vindt bestaat dan toch nog, oef ;-))
bedankt

maar ik wacht de reactie van Eva hier af hoe ik het geafficheerde tarief van €4,99 kan bekomen (zie tabel in eerste post), want dit lukt mij tot op heden niet via de site

mvg
Beste Xenne,

De promotie tem 31/07/2012 is dat u 4 maanden lang 10 euro korting gaat krijgen (de promotie van bovenaan op die pagina wordt onderaan overgenomen).

Deze wordt automatisch toegepast bij een bestelling.


Met vriendelijke groeten,

Eva

beste Eva

bedankt voor uw reactie. 't zou wel iets duidelijker op de site mogen staan vind ik, maar soit...

morgen dan maar eens bestellen

goed weekend

mvg

Reageer