Beantwoord

Korte zwarte flashes

  • 9 February 2016
  • 4 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Ik heb de NTE eindigend op 92 (V5 harde schijf) nog. Om de zoveel minuten komt er gedurende een halve seconde een zwart beeld/flash wanneer ik tv aan het kijken ben (gelijk welke zender, opname of VOD-item!). Dit is bijzonder vervelend alsof je naar een illegale streaming aan het kijken bent. Erger is dat een kennis die epilepsie heeft bij mij tv kwam kijken en last had van de zwarte flashes van Proximus TV. Geen fijne situatie kan ik je vertellen. Het is ook een nationaal probleem af te leiden van de reacties van andere klanten (NL en FR). Ik weet dat de flashes te wijten zijn aan de NTE, dus vraag ik wanneer dit opgelost zal zijn.

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Tien 17 February 2016, 23:00

Bekijk origineel

4 reacties

Best eens alles resetten modem, eventueel plc's en decoder zie => alles resetten
Je kan altijd eerst proberen zonder factory reset
decoder zonder spanning zetten dan de modem 20 seconden zonder spanning en terug laten opstarten tot dsl lampje continu brandt, dan de plc's of wifi-bridges even uit stopcontact trekken (indien je die hebt staan tussen modem en decoder en dan terug plaatsen en een minuut wacten, dan pas de decoder terug onder spanning zetten.
In dien dit niets oplost zal je best naar helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat je best Elsa haar raad opvolgt, want ik heb ook 2 V5 harde schijf en ik heb daar totaal geen problemen mee.
Reputatie 5
Badge +2
Reset heeft niks geholpen. Intussen heb ik de NTE 112 gekregen. Ik hou het beeld in de gaten.

Mvg
sedert de NTE....1.10.116 er op staat is alles toch veel stabieler geworden, en ook op gebied van opnames heb ik geen klagen meer, maar bij decoders met HDD is dit blijkbaar toch nog altijd niet 100%!

Reageer