Beantwoord

Kopie factuur opgevraagd

  • 25 September 2017
  • 10 reacties
  • 473 Bekeken

wat kan ik nog meer doen om een kopie van een factuur te verkrijgen? Heb eentje aangevraagd via MyProximus ongeveer een week geleden, ondertussen betalingsherinnering ontvangen maar geen kopie. kan deze kopie per mail gezonden worden aub? is niet te terugvinden op MyProximus ook, heeltijd foutmeldingen.
dank voor het antwoord. ik weiger om weeral 15eur extra te betalen.
icon

Beste antwoord door AzizA 13 October 2017, 10:24

Bekijk origineel

10 reacties

met dank!
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Barbara,

Bij deze is de eenmalige kost van 15 euro gecrediteerd, je mag dit in vermindering brengen van je factuur.

Groetjes,

Aziz
Beste Jan,

duplicaten ontvangen, maar nu opnieuw de volgende factuur ontvangen mét éénmalige kosten. zie klantennummer 613874279 - documentnummer 6743580322. Dit is wat ik vreesde en Ik wil nu toch echt niet die eenmalige kosten betalen omdat ik door nalatigheid van jullie opvolging van berichten bijna 2 weken heb moeten wachten op dit duplicaat. Graag creditnota en liefst zo vlug mogelijk want ik begin dit liedje echt meer dan beu te worden.

met dank
Reputatie 6
Badge +3
Dag Barbara, ik heb een duplicaat van je twee laatste facturen verzonden. Hopelijk komt het nu eindelijk in orde. Fijn weekend. Jan
Beste Barbara, het spijt ons dit te vernemen kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en de gewenste kopie melden als ook het emailadres waarop je deze wil ontvangen? Dan brengen we dit verder voor je in orde. Groetjes Freya
Beste Freya, nog altijd niets ontvangen 🙂 zelfs geen antwoord op mijn privébericht.
en nog steeds geen reactie...
En nog steeds niet... bijna lachwekkend hoe slecht de klantenservice van proximus eigenlijk is.
en nog steeds geen reactie...
Heb ik gedaan gisteren - nog altijd geen antwoord of kopie ontvangen? krijgen jullie een procentje op de extra's die worden aangerekend voor het versturen van rappels e.d. misschien. ik weiger dit alvast nog te betalen. klantenservice 0.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Barbara, het spijt ons dit te vernemen kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer en de gewenste kopie melden als ook het emailadres waarop je deze wil ontvangen? Dan brengen we dit verder voor je in orde. Groetjes Freya

Reageer