Kleine verandering in pack, grote facturatieverwarring.

  • 9 January 2016
  • 26 reacties
  • 629 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
Het is niet echt een vraag, meer een opmerking, maar toch.

Als trouwe klant met zijn vaste gewoontes, breng ik niet zo dikwijls veranderingen aan in mijn pack, maar telkens als ik iets laat veranderen, zorgt dit voor weken, zoniet maanden verwarring in de facturatie. Dat is nu de derde keer dat mij dit overkomt en steeds valt dit in mijn nadeel uit (natuurlijk?).

In november van vorig jaar vroeg ik een verandering van nummers aan en sindsdien klopt mijn factuur van geen kanten meer: twee GSM nummers in pack, terwijl ik er maar één nodig heb, betalen van 7,0 € voor een extra volume pack terwijl dat in mijn abo unlimited is, telkens moet ik naar de facturatiedienst bellen om dat in orde te brengen en dan komt er weer een creditnota, want 'oeps, vergissing natuurlijk, mevrouw, even aanpassen'. Zo wordt een factuur echt onoverzichtelijk op de koop toe.

Deze maand is het opnieuw 'oeps', want ik betaal nu ineens ook voor de Proximus TV applicatie, die ook al lang in mijn pack zit. opnieuw de facturatiedienst (vriendelijk hoor, niks op aan te merken), opnieuw komt er een creditnota.Voor de volgende maand. Oeps.

Hoe is dat in godsnaam mogelijk: ik vraag in november een verandering aan die geen invloed zou moeten hebben op mijn factuur en nu al twee maanden moet ik elke keer naar de facturatiedienst bellen, omdat daar weer iets extra's aangerekend wordt, waar ik al lang recht op heb in mijn pack. Wat wordt het volgende maand????

Gelukkig heb ik al 'grijze haren', want anders ..... oeps.

26 reacties

Marleen, je weet het waarschijnlijk ook wel maar ik geef het toch nog eens mee voor wie het nog niet moest weten , dat je via MyProximus ook kunt ingeven of veranderen van papier naar elektronische versie en vice versa.

Reageer