Klantvriendelijkheid + productkennis proximus center Kuurne

  • 26 January 2017
  • 13 reacties
  • 365 Bekeken

Beste,

Vorig weekend heb ik mijn verhuis meegedeeld in het proximus center te Kuurne. Eind vorig jaar werd me door een van hun collega's meegedeeld dat de verhuis gratis is tot eind januari 2017.
Daar werd me meegedeeld dat dit een kost van 59€ met zich meedraagt en deze actie niet correct was.. Blunder nr 1.. Bij nieuwe klanten is de installatie daarentegen wel gratis, een onlogische redenering vind ik.
Een medewerker van het center te Kuurne , wou me tegemoed komen door me op een andere manier korting te geven. Uiteindelijk blijkt mijn aanpassing €10 duurder te zijn dan voorheen, waarbij ik mijn korting van €5 per gsm kwijt ben. Blijkbaar onmogelijk volgens hen om die korting terug toe te staan.. Er werd niet voldaan aan mijn vraag. Bij deze ben ik langsgeweest bij een zelfstandige zaak van proximus , heb ik het probleem uitgeklaard en kan die korting perfect toegekend worden. Jammer genoeg kon die persoon in Wevelgem niks wijzigen aan de wijzing die het center te Kuurne had aangebracht..

Na meerdere malen langsgeweest te zijn in het center te Kuurne, heb ik uiteindelijk gevraagd om alle vaste diensten te annuleren ( gsm's uitgezonderd) en zal ik onder de naam van mijn partner via de zaak in Wevelgem alle vaste diensten terug aanvragen met de nodige kortingen die ik gevraagd had en Kuurne me deze niet kan geven.
Als antwoord hierop ontving ik botweg de reactie van een medewerker: " Ga dan naar Wevelgem, maar als zij niet het juiste doen, moet hier bij ons in Kuurne niet meer komen zagen en klagen.."
Blijkbaar ben ik niet de enige die reeds zo een problemen heeft ondervonden met dit proximus center..

Ik vind deze reactie verre van klantvriendelijk en incompetent!!
Hopelijk kan dit proximus center eens aangesproken worden op hun manier van werken!

13 reacties

Reputatie 3
Badge +1
heb ook ervaring met de winkel in kuurne,wat een bende
Reputatie 3
Badge +1
door dat geklungel in kuurne zit ik nu met een volledig verkeerde faktuur,staan dingen op vermeld die ik niet eens heb,is
al de eerste keer niet dat ik ervaring heb met deze winkel,heb in de tijd ook eens door hun 8maanden geen faktuur gehad door hun geklungel,ga je dan langs met de verkeerde faktuur wordt je nog afgeblaft ook en tis van trek uw plan,je moet zelf bellen voor een oplossing
dat is mijn ervaring met deze winkel
Reputatie 3
Badge +1
proximus medewerkers wat zijn jullie stil,zoals altijd geen reactie op kritiek!!!
Blij te horen dat ik inderdaad niet alleen ben, die dezelfde bemerkingen heb !!
Reputatie 3
Badge +1
ja ,er zullen nog mensen zijn hoor met die problemen ,als je de wachtrij bekijkt in deze winkel
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kenneth1

Alvast de excuses.

Je kan best klantgegevens doorsturen naar Het Proximus team. (klantnr, telefoonnr en contactnr)

Dan kijken we alles voor je na

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 7
Badge +4
Beste Koen_095

We hebben reeds een dossier (41027387) opgemaakt en de bevoegde dienst zal je nog contacteren voor de oplossing.

Ook is genoteerd dat je uw factuur voorlopig niet moet betalen te we je gecontacteerd hebben ivm de oplossing.

We zullen ook ons uiterste best doen om dit in de toekomst te vermijden.

Alvast de excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 3
Badge +1
ja ,dat is de oplossing voor jou probleem Kenneth1,je bent weer vertrokken voor een paar maanden voor jou probleem
Reputatie 3
Badge +1
beste KoenN,
ik betaal enkel juiste facturen en denk je nu echt dat ik nog lang bij jullie blijf,je moet het verleden maar eens nakijken dan zal je het misschien begrijpen
aan exuses heb ik niet veel hoor
Reputatie 3
Badge +1
wat is het stil aan de overkant, vandaag zijn we de 28ste en nog altijd geen oplossing,staat nochtans op de website een afsluiting van de klacht op 28/01/2017
Reputatie 7
Badge +3
Dag Koen_095,

Je zal hier eerstdaags over worden gecontacteerd.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 3
Badge +1
ja,en ik moet dat geloven,jullie kunnen nog geen factuur rechtzetten in de beloofde 10 dagen
heb eens 8maanden moeten wachten op een factuur,altijd hetzelfde met die winkel in kuurne
Reputatie 7
Badge +3
Koen,

vandaag heeft mijn collega je gebeld ivm dit dossier en facturatie rechtgezet, zoals ook in je privébericht werd gezegd.

groeten

tina

Reageer