klantenservice????

  • 7 September 2013
  • 3 reacties
  • 939 Bekeken


Beste,


Wij zijn onlangs overgeschakeld naar belgacom en proximus,


voor de gsm zijn we tevreden over de dienst


maar tv en internet zijn een ramp!!


het ergste van de hele situatie is dat je wanneer je een probleem hebt niemand bereikbaar is!!


is het niet de bedoeling om je probleem zo snel mogelijk opgelost te krijgen...


bel je naar het gratis nr houden ze je eerst aan het lijntje met onnodig veel menu's wanneer je daar door geraakt hang je nog eens 20min aan de lijn,


zonder een antwoord mooie service is dat..


we hebben al veel spijt dat we overgeschakeld zijn !!!


onlangs tel. gekregen om te vragen of we tevreden zijn een probleem gemeld geen probleem meneer de technische dienst belt u meteen op


2 maand verder nog steeds niks wel beste vrienden bij belgacom ik denk dat ik mijn rekening ook eens ga laten terugbellen als dat de enigste manier


is waarop je iemand aan de lijn krijgt ....

3 reacties

Beste Geert,

kan ik je laten terugbellen door onze technische dienst?
Kan je me via privé-bericht even je Belgacom lijnnummer en contactnummer bezorgen aub? Dan zorg ik dat je gecontacteerd wordt.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Laurek,

Op onderstaande link vindt u de info over onze Norton Internet Security :

http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/internet/mijn-internet-goedkoop-optimaliseren/beveiliging?page=t_cz_security_res&tabnav=2

Bij de systeemvereisten ziet u dat dit enkel van toepassing is voor Windows.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Lut,

Kan je mij even
je klantgegevens (klantnr, contactnr, e-mailadres en login e-Services) via een
privé-bericht bezorgen aub?

Dan kijk ik
het even voor je na.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Reageer