Vraag

Klantendienst

  • 11 September 2017
  • 2 reacties
  • 227 Bekeken

zaterdag 9/9 gevraagd om mij te contacteren via website : geen gevolg.
vandaag 11/9 in de vooravond zelf contact genomen met helpdesk ivm voorstel omschakeling naar tuttimus. 15 min in wacht gestaan, geen antwoord, ook niet door proximus zelf teruggebeld. ben 25 jaar trouwe klant...zonde ! zal hier nog gevolg aan gegeven worden ?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/antwoordt-proximus-u-40586/index1.html#post585285
Reputatie 7
Badge +3
Dag Christine,

Ik laat je graag contacteren door de juiste dienst, op welk nummer ben jij bereikbaar?

Je mag me deze info uiteraard ook via een privébericht bezorgen.

(Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.)

Groetjes,

HeidiE

Reageer