Klantendag Proximus op 24/6/2017 in Planckendael/Mechelen

  • 25 June 2017
  • 2 reacties
  • 373 Bekeken

Reputatie 2
Beste,
Gisteren zaterdag 24/6/2017 zijn mijn 2 zussen en ik , Planckendael/Mechelen gaan bezoeken.Aan de ingang van het park was er een stand en publiciteit van Proximus aanwezig.
Ik heb vandaag eens op jullie site gekeken en wat blijkt dat het gisteren en vandaag klantendag van Proximus is.

Ik ben al meer dan 40 jaar trouwe klant van Proximus (mijn klnr 4639768) en vind het enorm spijtig dat ik geen mail of sms gekregen heb ivm jullie klantendag. Belonen jullie zo de "trouwe klanten? Spijtige zaak, want nu heb ik voor alles de "normale prijs" moeten betalen en dat is een serieus prijsverschil.
Misschien mag ik nog hopen op een eventule compensatie............
groeten.
Monique Roeland-Peetermans.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Vind dit ook heel spijtig. Ze moeten het beloningssysteem voor trouwe klanten anders opzetten. Geloof nooit dat ze iedereen van de meer dan 1 miljoen klanten aangeschreven hebben met een sms of mail. Als iedereen hierop zou reageren, kunnen ze nooit allemaal accepteren. Zoveel kunnen er nooit in bij Plankendael. Het is goed bedoeld maar een andere opzet voor trouwe klanten is zeer wenselijk. Zodat elke klant kan mee profiteren.
"Ze moeten het beloningssysteem voor trouwe klanten anders opzetten."

Bestaat er wel zoiets bij Proximus? 🤔 Nooit gezien. En zullen we het ooit zien?

Reageer