klanten ronselen belgacom

  • 28 July 2014
  • 3 reacties
  • 579 Bekeken


graag zou ik willen dat belgacom/proximus stopt met telefonisch contact zoek voor een gsm abonnement aan te smeren





de reden dat ik ben overgeschakeld was simpel als trouwe trouwe klant (20jaar) ik ging mij verzwaren van abo allebij naar smart 65


als nieuw abonee kreeg je er een tablet bij,de oude abonee een korting van 10€ wat ook nog 55 € was


nu al een paar maanden bij base had ik jaren geleden moeten doen





nu zou ik graag hebben dat ze mijn gsm nummer uit database van belgacom schrappen








hopelijk word er iets aan gedaan

3 reacties

Beste raf,
Ik heb hiervoor het nodige gedaan. Verder kunt u zich ook inschrijven via
https://www.bel-me-niet-meer.be/
Deze inschrijving zorgt ervoor dat u geen ongewenste reclame meer ontvangt via telefoon.
Bedrijven halen uw telefoonnummer en naam uit hun belbestanden en zullen u zo
niet meer bellen voor hun producten of diensten of voor speciale promoties.
Met vriendelijke groeten,
Eva


Waarom zou ik een hartaanval krijgen Elsa?



Ik bedoelde wel u niet hé Mario, maar als er hier zijn die al een hartaanval krijgen van taalfouten , wat gaan ze dan krijgen als er eens iets ernstig gebeurd in 't leven !-)


Maar deze middag discussiëren we verder, tussen de soep en de patatten al de chef niet meekijkt :-)
Beste,
Mogen wij vragen om elkaar op een correcte en respectvolle manier te behandelen en de gedragscode van ons Belgacom forum te respecteren.
Deze gedragscode kunnen jullie vinden op :
http://community.belgacom.be/pages/233c2ac331
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer