Beantwoord

Klanten met verouderde decoder krijgen gratis een nieuwe toegestuurd???

  • 18 December 2015
  • 28 reacties
  • 3384 Bekeken

Badge +1
Beste Proximus en klantendienst

Vandaag is er een artikel verschenen op jullie website (http://www.proximus.com/nl/news/its-incredible-all-things-you-can-do-proximus-tv) en hierin staat:
Proximus migreert geleidelijk, gratis en vanop afstand alle TV klanten. Op dit moment genieten reeds meer dan 350.000 klanten van de nieuwe ervaring. De 400.000 klanten die nog een verouderde decoder hebben krijgen gratis een nieuwe toegestuurd en worden hiervan verwittigd. Vandaag zijn al 80.000 decoders omgeruild. Proximus werkt hiervoor samen met bpost. Deze operatie zal afgerond zijn tegen de zomer van 2016.


Zoals het in dit artikel staat dan lijkt het dat iedereen ook mensen met een gekochte decoder gratis een nieuwe krijgen maar kunnen jullie dit eens bevestigen? Als het niet zo is dat klanten met een gekochte decoder gratis een nieuwe krijgen dan is dit pure onzin wat jullie schrijven. Graag had ik van de Proximus medewerkers gehad dat ze eens wat duidelijkheid hieromtrent brengen. En als mensen met gekochte decoders niet gratis een nieuwe krijgen dan mag Proximus hun communicatie ook eens grondig aanpassen.

Oja ter info: in het Proximus center bij mij in de buurt zeggen ze dat het voordeel van een decoder huren dat je altijd gratis een nieuwe kan komen halen als er een nieuw model uit is. Dit kan ik dus moeilijk geloven want dit is volgens mij enkel het geval bij een defect aan de decoder.
icon

Beste antwoord door Joel M 24 December 2015, 09:55

Bekijk origineel

28 reacties

Dus wie was dat ook al weer die beweerde dat het heel duidelijk was dat de gekochte v3's ook volledig gratis vervangen zouden worden !-)

@Joel, wel heb ik een tijdje geleden van medewerkers gelezen op FB & TW dat er eventueel nog zou gekeken worden wat ze voor de klanten met een aangekochte decoder zouden kunnen als regeling treffen, wil dit zeggen dat dit nu definitief beslist werd dat de gekochte v3's niet gratis zullen vervangen worden en er geen sprake meer kan zijn van eventuele andere regeling voor de gekochte v3's?
Reputatie 2
Badge
"Gratis" aan 8 euro per maand; was dat geen Belgacom mop van Geert Hoste van een paar jaar geleden:-)
Reputatie 7
Badge +1
V3 zullen van de lijn geschrapt worden waarschijnlijk in de tweede helft van 2016 dus voor de klanten met een gekochte decoder zullen dan wel verplicht zijn van een V5-c te huren, of Proximus moet nog met een regeling afkomen voor de gekochte v3's !!??
Aan mijn schoonzus hebben ze gezegd dat het voorlopig niet nodig is om haar (gehuurde) V3b tet vervangen (zij heeft geen internet en dus ook geen mobiele toepassingen nodig). Als dat eerst 2e semester 2016 nodig is, hebben ze gelijk natuurlijk. Het zal me benieuwen...

Reageer