Beantwoord

Klanten met verouderde decoder krijgen gratis een nieuwe toegestuurd???

  • 18 December 2015
  • 28 reacties
  • 3387 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Ik denk dat een moeilijk discussie zal blijven, in ieder geval zie ik tot nu toe op alle sociale netwerken dat hun antwoord is van deze aard dat het enkel voor gehuurde decoders gaat, en daarnaast heb ik ook antwoorden gezien in de aard van dat Proximus over de gekochte nog aan het beraadslagen is over eventueel een regeling in verband met aangekochte en als er iets beslist wordt dat de klanten op de hoogte zullen gebracht worden.
Dus het is echt afwachten of Proximus nog voor de gekochte met een tegemoetkoming gaat afkomen !
Badge +1
Als het zo is dat gekochte decoders ouder dan 2 jaar niet gratis vervangen worden dan moet men ook niet communiceren dat iedereen gratis een nieuwe decoder krijgt vind ik. Dit zijn dan pure leugens om er goed uit te komen in de pers.
Reputatie 7
Badge +1
Het zou naïef zijn te denken dat ze gekochte decoders buiten garantie (2 jaar) gratis zouden vervangen. Waarom maken ze dan reclame voor huurdecoders met het argument dat die altijd gratis kunnen vervangen worden. En je hebt gelijk dat het een fabeltje is, dat je je gehuurde decoder bij uitkomen van een nieuw type, op eenvoudig verzoek zou kunnen omruilen. Dat was in het verleden ook niet zo, want dan zouden ze nu niet zo'n gigantische actie moeten doen, om al die verouderde V3-decoders te vervangen. Dat gratis vervangen is idd ingeval van defect of problemen.

Reageer