Beantwoord

Klachten worden niet opgevolgd


Reputatie 3
Badge +1
  • Practitioner
  • 149 reacties
Hallo, ik ben Jan en ben zelfstandig. Tot 12 maanden geleden was ik een heel tevreden Belgacom/Proximus klant.
Vorig jaar in juli had ik echter het lumineuze idee om een Switchnummer aan te vragen om gemakkelijker privé en zaak te scheiden. Sedertdien stapelen de problemen met de voicemail zich op. Maanden meld ik nu al dat mijn voicemail van mijn swtichnummer niet werkt hoe het moet. De tijdelijke boodschap wordt niet weergegeven als klanten bellen. dus deze horen niet dat wij gesloten en/of in verlof zijn. Integendeel blijven ze een normale standaardmelding horen.
Ik heb hiervoor al meerdere klachten ingediend, telefonisch contact gehad, maar nu is er volledige stilte aan de "overkant".
Ik heb een professioneel abonnement, maar dit is echt absurd.

Weet iemand meer raad? Want ik verlies alle geduld stilaan.
Ik heb besloten om mijn facturen niet meer te betalen. Als je al meer dan 20 jaar klant bent bij Proximus en al 35 jaar bij Belgacom verwacht je toch een oplossing.

Wij zijn nu met verlof en de klanten blijven bellen en aan de deur komen daar ze niet horen dat wij gesloten zijn.

Hulp !!
icon

Beste antwoord door Elsa 30 July 2016, 09:21

Bekijk origineel

15 reacties

Zouden ze u dan niet kunnen verder helpen in een Proximus Center met Bizz Experts ?
http://www.proximus.be/nl/id_ab_pos_loc/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/b-orphans/posloc.html
Reputatie 6
Badge +2
Hallo, ik ben Jan en ben zelfstandig. Tot 12 maanden geleden was ik een heel tevreden Belgacom/Proximus klant.
Vorig jaar in juli had ik echter het lumineuze idee om een Switchnummer aan te vragen om gemakkelijker privé en zaak te scheiden. Sedertdien stapelen de problemen met de voicemail zich op. Maanden meld ik nu al dat mijn voicemail van mijn swtichnummer niet werkt hoe het moet. De tijdelijke boodschap wordt niet weergegeven als klanten bellen. dus deze horen niet dat wij gesloten en/of in verlof zijn. Integendeel blijven ze een normale standaardmelding horen.
Ik heb hiervoor al meerdere klachten ingediend, telefonisch contact gehad, maar nu is er volledige stilte aan de "overkant".
Ik heb een professioneel abonnement, maar dit is echt absurd.

Weet iemand meer raad? Want ik verlies alle geduld stilaan.
Ik heb besloten om mijn facturen niet meer te betalen. Als je al meer dan 20 jaar klant bent bij Proximus en al 35 jaar bij Belgacom verwacht je toch een oplossing.

Wij zijn nu met verlof en de klanten blijven bellen en aan de deur komen daar ze niet horen dat wij gesloten zijn.

Hulp !!


Met facturen niet meer te betalen zal je alles erger maken want dan gaan ze gewoon uw diensten afsluiten, uiteindelijk zal je dus aan het kortste eind trekken.
Volg eerst de raad van Elsa op en als dat allemaal niet helpt dan moet je dan maar naar de ombudsman stappen.
Reputatie 3
Badge +1
Om het even kort uit te leggen : naar 2 proximus centers geweest. In het eerste was de verantwoordelijke voor de zelfstandigen niet aanwezig en konden ze ons niet helpen. Bij het tweede stond er teveel volk en werden wij vriendelijk naar buiten gewerkt met de melding dat ze binnen een 3 kwartier gingen sluiten en ons niet meer konden helpen. Ik geef de naam niet van die centers want het zijn ook maar mensen die daar werken en ik begrijp hen ergens. We hebben verschillende telefoontjes gedaan naar de technische dienst, werden teruggebeld door medewerkers om te melden dat alles in orde was. Niets was in orde. Ze gingen ons binnen 30 minuten terug bellen, Zeven dagen later nog niks. Ik heb meerdere en als ik zeg meerdere klachten ingediend, maar niets helpt.

Wat rest er dan een mens nog????????????????????????????????????????????????
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb dinsdag een afspraak bij Proximus : maar ik vrees dat ze mij daar ook niet veel wijzer gaan kunnen maken. zoals ik al eerder meldde : ik heb ettelijke contacten gehad met technische dienst, maar geen oplossing........
Duimen maar.
Als het daar niet lukt kan je ook nog altijd hier een privébericht sturen naar Het Proximus Team
En kunnen zij hopelijk het probleem doorgeven aan de bevoegde persoon om het verder in orde te krijgen.
in ieder geval wens ik je veel succes.
Reputatie 3
Badge +1
Blijkbaar werkt mijn voicemail plotseling terug wel. Maar nog niet 100%. Bizar. Nu heeft een ander nummer in ons pakket problemen dat geen sms'en aankomen bij de klanten. Ook heel vervelend.
Reputatie 3
Badge +1
Vandaag naar proximuswinkel geweest voor problemen met sms. Blijkt dat ze ons daar niet kunnen helpen met dat soort problemen. Nieuwe simkaart gekregen maar nog niet verholpen. Volgens hen dient gsm opgestuurd te worden naar Samsung?
Reputatie 3
Badge +1
:?
En plotseling nieuw probleem op de proppen : vanaf 3 augustus is alle 3G-4G verkeer aan de volle pot aangerekend op 3 gsmnummers van ons pakket niettegenstaande wij het duurste abonnement hebben met 5Gb.
Het minste 3G/4G verkeer wordt per centiem aangerekend....................................................

Waarschijnlijk wordt dit wel opgelost bij de eindfactuur, maar is toch effe schrikken............... 😞
Reputatie 7
Badge +6
Misschien toch (nog) eens contact opnemen met de klantendienst om zeker te zijn dat je abonnement nog klopt en navragen waarom je dit nu aangerekend wordt. Beter op zeker spelen. 0800 22 800
🆒
Reputatie 3
Badge +1
Weet ik Marleen, maar je wordt er effe moedeloos van. Als zelfstandige is het echt niet leuk hoor. Wij zijn momenteel op vakantie (in België !!) en moeten steeds onze telefoons in het oog houden en problemen oplossen..........
Eerst geen voicemail hoe het moet, dan collega die geen of bijna geen sms kan ontvangen/versturen, dan nu 3 nummers die de volle pot worden aangerekend, niettegenstaande het Intense XLabonnementen zijn........
Zal wel in orde komen, maar als je met de technische dienst telefonisch contact opneemt gaan ze je een kwartier later terugbellen, maar dat gebeurt dus niet. Als je zelf terugbelt, kan je het hele verhaal terug opnieuw doen. Ga je naar center dan antwoorden ze dat ze enkel administratief kunnen niet technisch....... :?
Reputatie 7
Badge +6
Ik ken dat, je hebt de indruk tegen een muur op te lopen. Dit lijkt me nu wel eerder een administratief probleem. Ik gaf je dat advies omdat iets dergelijks(niet op zo'schaal gelukkig) mij ook al eens is overkomen. Na een andere aanpassing, klopten onderdelen van mijn abo plots niet meer. De klantendienst heeft dat toen toch vlug in orde gezet.
Probeer in elk geval toch nog te genieten van je vakantie!
Reputatie 3
Badge +1
14 dagen gerust geweest, maar nu weer zelfde "shit". Nu krijgen we onze voicemail niet meer terug op de standaardmelding. En zo blijven we maar aanmodderen....:@
Reputatie 3
Badge +1
Eureka, na veel "vijven en zessen" eindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gehad die de gepaste uitleg gegeven heeft over de applicatie Bizz-Switch. Blijkt dat het meerdere malen gewoon verkeerd uitgelegd is blijkbaar.
Reputatie 6
Badge +2
Eureka, na veel "vijven en zessen" eindelijk een vriendelijke dame aan de lijn gehad die de gepaste uitleg gegeven heeft over de applicatie Bizz-Switch. Blijkt dat het meerdere malen gewoon verkeerd uitgelegd is blijkbaar.

En dat moet 7 maanden duren, Proximus is blijkbaar niet van de rapste.
Reputatie 5
Badge +3
Dag Alexander,

Spijt ons dit te vernemen, gelukkig werd het opgelost. We willen je alvast bedanken voor deze feedback! Gebruiken deze namelijk steeds weer om onze service te verbeteren.

Groetjes, Nicky

Reageer