Vraag

Klachten

  • 10 October 2016
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Hoe moeilijk is het om eens iets correct te doen.
Wij vragen in augustus 2016 een tarief aanpassing, OKE komt in orde zegt de winkelbediende.
Top een besparing van ± € 50,00 per maand.
Eerst volgende factuur inclusief creditnota van € 5,00 te betalen + € 35,00.
Hoe kan dit; telefoontje naar 0800 nummer. Sorry meneer een vergissing, klachtendossier wordt geopend: U hoort nog van ons.
Ja na 3 weken een mailtje: klacht afgehandeld, u zal per brief op de hoogte gebracht worden.
Zeker 1 week na mail een rapel voor betaling openstaande factuur + € 15,00 administratiekosten.
Terug telefoon naar 0800 nummer: "u belt voor klacht nummer XXX, u zal per brief op de hoogte gebracht worden en lijn verbroken.
Vandaag factuur oktober 2016 terug nog niet aangepast; terug bellen naar 0800. Klopt mijnheer, ik kijk het na blijf aan de lijn: lijn wordt verbroken.
Terug proberen zelfde opmerking: klopt mijnheer IT heeft de aanpassingen nog niet uitgevoerd; ik zoek het voor u uit blijf aan de lijn; lijn verbroken.
TOP SERVICE voor telecommunicatie bedrijf.
Wat communicatie betreft heeft men hier niks begrepen, enkel maar de boekhouding kent er iets van, de rest is bijzaak.
Doe zo verder, de klant heeft er niks van begrepen en is toch maar een onnozele melkkoe.
Wij hebben onze conclusies getrokken? Of het op een ander zoveel beter zal zijn????????????
Maar waar blijft het menselijk contact om een probleem op te lossen? Te duur, dan maar personeel ontslaan is goedkoper.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bart,

Alvast de excuses hiervoor.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een dossier afgesloten wordt zonder dat je hiervan op de hoogte bent gebracht.

Kan je via privébericht klantgegevens bezorgen naar Het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Ook misschien het dossiernummer hierbij vermelden.

Dan kijken we het meteen voor je na

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer