Vraag

Klacht - toestel niet geleverd - service nul

  • 10 December 2017
  • 3 reacties
  • 715 Bekeken

Op 27/11 online een nieuwe GSM besteld en afspraak gemaakt voor levering op 6/12 in de voormiddag. En wat denk je? Niemand te zien op 6/12, geen berichtje, niet van Proximus en ook niet van de bezorgdienst (Dynalogic). Sinds 6/12 bellen wij elke dag naar de klantendienst en worden we van het kastje naar de muur gestuurd... Proximus zegt dat we Dynalogic moeten contacteren en Dynalogic zegt dat we bij Proximus moeten zijn. En zo duurt dat maar voort...
Nu krijgen we bij Proximus te horen dat er bij een klacht wel 7 dagen kan over gaan voor we een antwoord zullen krijgen. Iedereen zegt dat ze ons terug gaan contacteren maar dat is nog nooit gebeurt. We zijn 4 dagen later en we staan nog nergens...

Elke keer al proberen uit te leggen dat het mijn probleem niet is dat er tussen Proximus en Dynalogic iets fout loopt en dat ze evengoed een nieuwe verzending kunnen opzetten en dan rustig hun onderzoek kunnen uitvoeren wanneer ze er zin in hebben. Het is trouwens ook niet aan mij om contact te nemen met Dynalogic, dat zou Proximus moeten doen.

Hier staat de klant duidelijk niet op de eerste plaats. Nu beloven ze weer om maandag nieuws te laten. Zeer slecht gevoel hierbij... We zijn benieuwd...

3 reacties

Hebben ze het bij jou uiteindelijk opgelost gekregen? We hebben NET hetzelfde probleem en we vinden het niet meer kunnen.
Hallo Safari, nee, ze hebben het niet opgelost. We hebben bijna dagelijks aan de lijn gehangen maar niemand die de moeite wou doen om het probleem te bekijken. Vrijdag dan gezegd dat alles mocht geannuleerd worden...dan ook nog van het kastje naar de muur want de helpdesk kon dat zogezegd niet...dan van die ene dienst terug naar de helpdesk...weer 40 minuten in wacht en dan hebben ze daar uiteindelijk een mailtje gestuurd naar iemand die ons order kon annuleren.
Gisteren (18/12) heeft die persoon dan gebeld. Of ze ons dossier niet mocht onderzoeken. Nee, ik dacht het niet...daar hebben ze 3 weken tijd voor gehad. Alles is geannuleerd, hetgeen een heel goeie beslissing was denk ik. Gewoon toestel bij de concurrentie gekocht en direct kunnen meenemen. Het overzetten van ons tweede gsm nummer van Orange naar Proximus is ook geannuleerd. Van zodra er een aanbieding is bij de concurrentie ben ik met het andere gsm abonnement ook weg bij Proximus. Echt een schande de manier waarop ze hun klanten behandelen.
Idem dito. Wacht al bijna 1 maand op toestel. Ongelooflijk. Hoe ze de mensen voor de zot houden. En nog steeds geen oplossing in de maak. Ik heb gehoord dat dit zich ook voor doet met de tv die ze beloven aan goedkope prijs. Het is echt schandalig. Het grote paraplu effect. Niemand is in fout. Kan niet wachten om terug over te schakelen.

Reageer