Vraag

KLACHT Tekort aan techniekers in Limburg

  • 24 January 2017
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Ik heb ongeveer een maand geleden een aanvraag tot aansluiting ingediend. Voor een tuttimus pakket.
15 keer moeten bellen tegen dat mijn adres juist in het systeem zat en dan nog een paar keer gebeld wanneer die technieker nu eindelijk gaat komen. Telkens zeiden ze me dat ze mij vandaag of morgen zullen bellen voor een afspraak. Na 2 weken wachten, krijg ik vandaag te horen dat ze geen idee hebben wanneer ze me kunnen aansluiten....
Goed bezig. Ik vraag mij af wie daar bij jullie de planning opmaakt.
Is er niemand bij jullie die een overzicht heeft???
SOS techniekers gezocht.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Al vaker gezegd op dit forum meer kwantiteit kan de kwaliteit in gevaar brengen. En nu gebeurd dat Maar het lijkt wel dat iedereen bij PX dit niet wil horen. Hopen dat ze het niet gaan voelen.
Reputatie 7
Badge +3
Peter,

Ik begrijp absoluut je frustratie.

Je vraag tot aansluiting is inderdaad in behandeling genomen. Bij de dossierbeheerder heb ik gevraagd waar het probleem precies zit en ik heb gevraagd je zeker op de hoogte te houden.

Excuses dat het zo lang duurt.

vriendelijke groeten

Tina
Reputatie 7
Badge +3
SOS bericht aangekomen

graag dringend via privébericht een contactnummer,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
collega probeert je te bellen...

groeten

Tina
Wij zijn zeer ontevreden van jullie diensten.

Om te beginnen:

- Contact via onze dienst SSDGPI op 28/11/2016 aanvraag om klant te worden bij Proximus.
- Email ontvangen voor bevestiging van Proximus en om ons te bedanken voor onze interesse op 30/11/2016.
- Op 23/01/2017 krijgen we telefoon bijna 2 maanden nadien, daar hebben we uitleg gekregen over de verschillende packs die er zijn(hiervoor zijn we verschillende keren over gecontacteerd). Laat dan ook een gsm nummer overzetten van Orange (op naam klant SSDGPI) naar prepait (op jullie vraag) die persoon ging mij op 24/01/2017 terug bellen(ik wacht nog steeds) om alles in orde te zetten rond 14:30.
- Voor de 4de keer krijgen we telefoon op 24/01/2017 rond 15:30 om alles te activeren, ik vertel haar dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van Ssdgpi dat de nummer naar prepaid is van Organe. Ze zei: ik moet alles activeren anders gaat het nog langen duren wij OK.
Op 25/01/2017 krijg ik bevestiging van het overdragen van ons nummer prepaid. Ik bel naar proximus en daar zeggen ze mij dat het te laat is.
- Zaterdag 28/01/2017 zijn we naar een proximus winkel gegaan ons heel verhaal gedaan en zelf de persoon die ons heeft geholpen verstond niet dat het zo lang en zo moeilijk was om ons te helpen. Daar hebben we een abonnement voor het nummer ............... genomen.
- Vandaag 31/01/2017 heeft mijn man verlof genomen omdat ze alles gingen komen installeren. Hij heeft vandaag 5 keer contact met jullie opgenomen en steeds werd er gezegt dat er zeker iemand ging langskomen. Zelfs als hij rond 17.10 nog is belt :meneer ze kunnen tot 17.30 komen.
Om 18u krijgen we te horen dat ze vandaag niet meer gaan komen!!!!!!! En dat het nu te laat is om die mensen te bellen om te zien of ze nog zouden langskomen.
Op 27/01/2017 Krijgen wij ook een offer bevestiging voor een Samsung S6 dat we zeker niet hebben besteld maar heb wel gezien dat het op en andere klant nummer is ........ en in her Frans terwijl al ons brief wisseling in het Nederlands i.

Ik weet niet of jullie al jullie nieuwe klanten zo ontvangen maar dit is zeker geen service voor een nieuwe klant!
Hoe gaan jullie dit zo vlug mogelijk oplossen?
We hebben telenet onder tussen stop gezet, dag verlof voor niets genomen en weet dat ik nu geen verlof meer neem voor jullie. Het zal na 17u moeten gebeuren. Hoe jullie het oplossen kan mij niet schelen!

Anders ik weet niet of dit gaat maar kunnen we anders het niet zelf installeren.

Graag had ik morgen hierover een antwoord.

Met vriendelijke groeten,
Pauwels Julie
Reputatie 7
Badge +3
Dag Julie,

Stuur je klantgegevens door voor nazicht via een privébericht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer