Vraag

Klacht klantenservice

  • 18 December 2017
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

Graag zou ik vernemen hoe en waar ik een klacht kan indienen tegen de schande van de facturatie.
Ben de afgelopen week vele malen voorgelogen belachelijk gemaakt, van het kastje naar de muur en weer terug . Ruim 30 uur in de afgelopen week aan de telefoon geweest, Kan me niet herinneren wanneer ik me zo belachelijk heb gevoeld als proximus mij gemaakt heeft. En begreep net van de laatste dame dat er geen klacht mag ingediend worden met een openstaande saldo?
Hoop dat iemand uitzoekt wat mij gebeurt is deze week!

7 reacties

klacht indienen kun je ook nog als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Zou eigenlijk graag willen dat iemand mij te woord staat,is dat ook een optie voor?
30 uur aan de telefoon is lastig in te typen in zo'n klein vakje
neen dat denk ik niet je kan maar via 0800 22 800 of via chat sessie op de proximus site of wachten tot hier iemand van het proximus personeel regeert of een privébericht sturen, maar ik weet ook niet hoe vlug je zult antwoord krijgen!
0800 zegt geen klacht met openstaande factuur, chat sessies momenteel door grote vraag niet bereikbaar, Facebook geen reactie.
Mobiel ook nog niet in terug in orde
Maar zo ronduit slecht behandeld de afgelopen week dat ik niet meer durf te bellen.
als binnen geraakt op de 0800 22 800 zou ik het toch nog proberen want de ene operator is zeker de andere niet tenzijn al de goeie al reeds hun verlof aan het opnemen zijn 😉 😄
Whaha je zal het niet geloven maar durf gewoon niet meer!
Goede zijn toch zeldzaam en dIe zijn vast vrij vandaag, die heb ik van het weekend al gesproken ?
Maar vind jouw in ieder geval wel bekwaam... Want jij praat terug?
😃 spijtig genoeg ben ik niet van proximus en kan ik niet veel meer doen dan tips te geven die mss mogelijks toch een beetje zouden kunnen helpen :!!!:

Reageer