Beantwoord

Klacht indienen voor Pokémon GO

  • 22 August 2016
  • 9 reacties
  • 479 Bekeken

Beste,

Ik heb zaterdag vernomen dat de PokémonGo actie voor pre-paid kaarten werd geannuleerd door proximus. Ik vind dit pure discriminatie want met een abonnement mag je wel van die actie profiteren... Hierbij verplicht proximus je dus om een abonnement te nemen ipv een prepaid kaart, of over te stappen naar een andere provider. Ik wil hiervoor een klacht indienen omdat ik dit pure discriminatie vind en ik heb bij de aankoop van mijn prepaid kaart m'n identiteit aan proximus gegeven waardoor het smoesje van "klanten met een prepaid kaart zijn anoniem" niet van toepassing is. Ik heb hiervoor verschillende keren naar de klantendienst gebeld maar daar hebben ze NIETS ondernomen. Wel handig hé als onderneming dat de klant géén klacht kan indienen "omdat het systeem niet werkt". Ik ben al 15 jaar klant bij proximus en ik heb nog nooit een klacht gehad maar nu ben ik het beu! Er loopt vanalles mis met proximus en er wordt niets aan gedaan... Ik kan zelfs géén klacht indienen omdat de klachten-lijn niet werkt op de website: ongehoord!!!

EEN ZEER ONTEVREDEN KLANT, die erover nadenkt om mijn contracten met deze provider te verbreken!

Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
icon

Beste antwoord door patrick 23 August 2016, 09:23

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Karen,

Ik begrijp ergens je ergernis, maar de beslissing om Pokémon GO voor prepaid klanten terug betalend te maken is wel niet zomaar genomen.
Ik verwijs naar de mededeling op onze Facebook pagina (copie op het forum) en onze persmededeling van vandaag waar de reden uitvoerig wordt toegelicht.
Facebookbericht
Persbericht

Groeten,
Wim
Dat maakt mijn rekening niet, omdat 1 speler de boel wil saboteren worden alle prepaid klanten het slachtoffer, mooie visie daar bij proximus!
Is dit het nieuwe motto: Proximus, sluit prepaid klanten uit! ?!
Reputatie 7
Badge +6
Dat maakt mijn rekening niet, omdat 1 speler de boel wil saboteren worden alle prepaid klanten het slachtoffer, mooie visie daar bij proximus!
Is dit het nieuwe motto: Proximus, sluit prepaid klanten uit! ?!

Karen,
de 'uitsluiting' van gratis data voor prepaidklanten, enkel voor dit spel wel te verstaan, kadert in de deal die we met Niantic (de maker van Pokémon) zijn moeten overeenkomen. Er werd inderdaad door één persoon, met een prepaid kaart, fraude gepleegd en wij vinden het ook jammer van die beslissing te moeten nemen. We hadden het ook veel liever anders gezien, zoveel is duidelijk.
dan rest er mij dus nog 1 ding: proximus verlaten wegens discriminatie
Ik heb het gehad met Proximus: je kunt géén klacht indienen, als je naar de klantendienst belt wordt na 1u de verbinding van de medewerker afgebroken, problemen worden niet aangepakt maar slepen maanden aan,...
Badge +4
Ik vind dat men al mag blij zijn dat het gratis was .... mensen met een abo kunnen nog verder gratis spelen.
Ik vind dat men al mag blij zijn dat het gratis was .... mensen met een abo kunnen nog verder gratis spelen.

u hebt waarschijnlijk een abonnement en hebt géén problemen om te herladen op hun website.
karenrogghe door die 1 fraudespeler waren alle pokemon spelers afgesloten van het spel.

Met wat ik lees vind ik dat ze bij PX het zeer goed gedaan hebben.
Op zeer korte tijd hebben ze één oplossing moeten zoeken met Niantic (de maker van Pokémon) met die fraude van prepaid kaard. Welke keuze hadden ze denk je, niet veel.

Jammer genoeg en dat is al eeuwen het geval worden de brave mensen ook bestraft door de fouten van de Bad boy's zal ik maar zeggen.

En er zullen veel mensen met prepaid kaard PX opbellen betreffende het verbruik en klachten en PX zal veel werk ermee hebben. En in mijn ogen Moet PX die hacker ook aanklagen en al de schadeverhoudingen die ze betalen aan de klanten aanrekenen aan hem.
En hij zal het wel kunnen betalen als je zo slim ben op pc gebied dat 1 persoon op kan tegen honderden programmeurs, mocht ik grote software firma zijn ik bied hem een job aan.

grtt
Als er iets te rapen valt, tafel en bed moeten ze bv al laten staan.

Reageer