Vraag

Klacht Familus

  • 22 October 2016
  • 11 reacties
  • 263 Bekeken

Niet normaal dat ik al 4 dagen moet wachten op mijn pakket Familus en klantendienst doet alsof ze alles doen om mij te helpen na 10x telefoneren 😞 Maandag stap ik over naar Telenet, misschien iets duurder, maar kwaliteit en klantvriendelijkheid neem ik voor!

11 reacties

Badge +4
Hoe heb je de bestelling gedaan ? en wat had je ervoor?
Want ik persoonlijk heb ook een 3 tal dagen moeten wachten, blijkbaar is het heel druk want toen ik daarvoor belde op maandag heeft het 15 minuten geduurd voor ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Hoe heb je de bestelling gedaan ? en wat had je ervoor?
Want ik persoonlijk heb ook een 3 tal dagen moeten wachten, blijkbaar is het heel druk want toen ik daarvoor belde op maandag heeft het 15 minuten geduurd voor ik een medewerker aan de telefoon kreeg.
Dag RedsFan, wel ik zou 1 tv-bundel krijgen, voor de kinderen had ik voetbal gekozen, ze hadden er natuurlijk naar uit gekeken dat ze morgen Club-Brugge Anderlecht zouden kunnen zien, niet dus! Ik zou ook Netflex 3 maand krijgen na max 10 dagen via mail...En het zou 75e kosten zonder mijn 3 mobiele abonnementen erbij, maakt een totale kost van 134e ongeveer en na al die jaren trouwe klant doen ze juist niks, er was zelfs 1 operator die gewoon aflegde toen ik uitleg vroeg en de andere 8 waarmee ik belde gingen het in orde maken binnen de 2 uur, niet dus! En zo duurt dit al 5 dagen. Allemaal zeiden ze iets anders aan de foon, niet vergeten dat ik telkens na 20 minuten pas iemand te horen kreeg na dit irritant muziekje altijd van Proximus. De 2 laatste gingen er zeker voor 100% nog voor zorgen dat we de voetbal gingen kunnen zien, niet dus! Beter niets beloven dan, maandag sluit ik toch mijn klantschap bij Proximus...Druk? Ik heb het ook druk en moet gemiddeld 20 minuten wachten tot ik toch weer die onzin van die operator moet aanhoren, dus 10x bellen aan 20 minuten wachten is 200 minuten wachttijd, proficiat Proximus!
Reputatie 2
@RedsFan,

Ik heb me al laten wijsmaken dat dit afhangt vanuit welke regio je belt naar die call centers en ik zou het nog moeten geloven op den duur aangezien ik nog nooit 15 minuten heb moeten wachten om binnen te raken het is soms wel rond 5 minuten wachten, dus heb ik geluk.
Reputatie 6
Badge +2
In die 3 jaar dat ik klant ben heb ik misschien met moeite 3 keer moeten bellen naar de helpdesk, dat is dus zeer weinig, wel ik heb nooit lang moeten wachten, binnen de 30 seconden had ik al iemand aan de lijn.
In mijn geval toen ik opbelde om te veranderen was er mij gezegd dat het na 24 uur actief zo zijn.
En na drie uur had ik al de aanpassing en kon ik bv Fox bekijken.
Snap het ook niet het tijdsverschil bij de ene klant of de andere.
Reputatie 7
Badge +6
Bij mij ging het toch ook 2 à 3 werkdagen duren, maar de klantendienst was wel onmiddellijk bereikbaar.
Heb je ondertussen wel een bevestigingsmail gekregen, want dat zou moeten.
Reputatie 2
Het zal er nu uiteraard wel heel druk zijn momenteel, iedereen zit met talrijke vragen over hun nieuwe formules en dan komt er nog bij dat er vragen komen omtrent de nieuwe NTE software, kortom alles bijeen.
Daarom ben ik eigenlijk er van verwonderd dat ze op hun call center nog zo vlug de telefoon opnemen daar heb ik zeker en vast geen klagen over.
Bij mij ging het toch ook 2 à 3 werkdagen duren, maar de klantendienst was wel onmiddellijk bereikbaar.
Heb je ondertussen wel een bevestigingsmail gekregen, want dat zou moeten.
Ja dezelfde dag nog, maar na 5 dagen nog altijd niets en ze moeten niet afkomen om onbetaalde facturen, ik betaal zelfs 8 dagen op voorhand
Het zal er nu uiteraard wel heel druk zijn momenteel, iedereen zit met talrijke vragen over hun nieuwe formules en dan komt er nog bij dat er vragen komen omtrent de nieuwe NTE software, kortom alles bijeen.
Daarom ben ik eigenlijk er van verwonderd dat ze op hun call center nog zo vlug de telefoon opnemen daar heb ik zeker en vast geen klagen over.
Ok, dan moeten ze dit ook zo meedelen dan dat het zeer druk is, btw Proximus is een onderdeel van de staat, dus medewerkers genoeg, maar ze moeten wel willen opnemen, en dan pas hun boterhammen opeten en ons geen 15 tot 20 minuten in wacht te laten staan
In die 3 jaar dat ik klant ben heb ik misschien met moeite 3 keer moeten bellen naar de helpdesk, dat is dus zeer weinig, wel ik heb nooit lang moeten wachten, binnen de 30 seconden had ik al iemand aan de lijn.Wel proficiat dan, zo zie je dat het wel kan lukken en bij de ene niet en ik ben al jaren klant en betaal niet weinig, dat verzeker ik U
Reputatie 7
Badge +4
Dag Johan1967.

Alvast de excuses voor de wachttijden.

Als je klantgegevens kan doorsturen naar Het Proximus Team kijken we dit meteen voor je

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer