Klacht factuur, internet en tv

  • 23 August 2013
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken


Hierbij wil ik iets laten weten aan EVA.





Ik heb even achtergestaan met mijn facturen.


Nu heb ik daar een maand geleden een brief voor gekregen en heb deze dan ook direct betaald.


Sindsdien kan ik niet meer in het menu gaan van Tv om bv een film te huren of dergelijke.


Het internet gaat veel trager.


Als ik bel naar het belgacom center word ik doorverwezen naar een betalend nummer en of ze kunnen niets doen.





Ik ben nog steeds klant bij jullie en akkoord ik betaal soms later, dat ligt niet aan mij maar aan mijn loon.


Zoals nu bv sta ik 10 dagen achter, ok ik betaal dit en de volgende begin van september.


Maar zoals ik zei ik ben nog steeds klant en uitendelijk betaal ik ervoor en niet voor een trage internet en tv die je maar half kan gebruiken.





Ik hoop dat dit duidelijk is en hier een respons op komt.


Ik ben dit echt beu om hele dagen aan de telefoon te hangen met belgacom en afgescheept te worden.


Indien hier geen gevolg aan komt neem ik verdere stappen.

2 reacties

Beste stephan,

Kan u mij via privebericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.
Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Reputatie 7
Badge +1


Je kunt ook niet verwachten dat men systematisch uitstel van betaling geeft; dat doen ze nergens hoor. Providers zijn niet het OCMW. Het is al positief dat ze je maar op een repair profiel zetten voor internet (met mogelijk ook negatieve invloed op HD-ontvangst voor TV). Maar ze sluiten je niet af hé. Dat ze je dan ook tijdelijk de mogelijkheid ontnemen om nog meer kosten te maken door films of programma's te huren is dan ook begrijpelijk.

Reageer