Vraag

Klacht

  • 28 August 2017
  • 8 reacties
  • 198 Bekeken

Geachte,
Sedert een 5tal dagen treed er weer eens of meerdere keren per dag een panne op van Proximus tv. Gisterenavond weer, we keken naar een film op één en net voor de ontknoping viel de tv weer uit.
Daar het niet de eerste keer is dat we zo een periode van pannes meemaken vragen we ons af wat Proximus denkt te doen om die series van pannes te vermijden, en hoe u ons denkt te vergoeden.
We betalen tenslotte geen abonnement om steevast het nieuws of de afloop van een programma te moeten missen en om al die tijd met de helpdesk te bellen.
Het is trouwens zeer frustrerend om telkens weer de goede raad van het antwoordapparaat te moeten aanhoren alvorens iemand aan de lijn te krijgen.
Het is ook sterk dat u geen email-adres ter beschikking stelt voor klachten aan de klantendienst.
Met beleefde groet
Gilbert De Becker

8 reacties

is je decoder verbonden met een utp kabel aan de bbox modem, want dit kan ook de reden zijn dat je af en toe uitval hebt als die verbonden is over plc's en niet over utp kabel.

ter info: een klacht kan je ook altijd indienen via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Geen internet of tv 10-tips, klik op deze > link
Reputatie 6
Badge +1
Mijn plc's zijn vervangen dr wifi bridge naar bbox3. Dit werkt beter.
maar is ook natuurlijk nog geen zekerheid want de afstand en de materialen die moeten doorkruist worden door het wifi signaal spelen een grote rol bij een wifi bridge, je bent alleen maar zeker als je ze een tijd lang kunt uittesten en dat geldt ook voor de PLC's.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Gilbert, ik meet duidelijk verlies uit tussen je decoder en bbox. Met welk systeem zijn beide apparaten met elkaar verbonden? MVG, Wim
Reputatie 6
Badge +1
PLC's of Wifi-bridge? er is idd geen beste keuze voor élke omgeving.
De bridge is wel minder "gedoe"met stekkers & kabels, en kun je ook nog als wifi repeater gebruiken, zie
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/gebruik-de-wifi-bridge-ook-als-repeater-40135
en nog een beetje uitleg ook hier te vinden > http://bgctv.skynetblogs.be/#WiFi-Bridge-Repeater
maar we zijn aan het afwijken van TS zijn probleem, aangezien we zelf nog niet weten of er iets tussen staat 😉
Bedankt allemaal, voor jullie reacties
Aan Wim VL,
Ook jij super bedankt, en ik wil best aannemen dat er verlies is, maar telkens er een panne optrad en ik de helpdesk belde werd de connectie gemeten en werd er van geen verlies gesprokend. De modem is met een kabel verbonden met de modem. Het werkt telkens steeds enige tijd goed, en dan plots, zonder dat er aan de kabel of de aansluitingen geraakt wordt, treden er dagen aan één stuk telkens pannes op. Sedert we klant zijn bij Proximus, vroeger op ons oud adres in Oudergem, en nu in Overijse, is het steeds hetzelfde scenario.
Er kwamen al een paar keer technici langs. De laatste keer, een paar maanden geleden, werd de decoder vervangen.
Het ging dan een tijdje goed, maar nu weer niet meer.
Ik ontving intussen het gekende evaluatieformulier waarop ik eveneens getracht heb mijn frustratie uit te drukken. 🙂
Op het moment dat je onderbreking hebt valt je internet dan ook weg of brandt de VDSL ook niet meer continu.
Het zou kunnen dat er verder in de ROP waar je aangesloten bent ook een probleem is.
Het is nog gebeurd dat er een poort van de DSL kaarten daar voor onderbreking zorgen en het kan opgelost worden door je op een andere poort te zetten.

Reageer