Klacht

  • 5 July 2017
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Beste Proximus ,


De afgelopen 2 maanden hebben wij enorm veel problemen gehad met onze telefoon. We kregen nauwelijks hulp aangeboden en niemand kon ons bereiken , idem omgekeerd.
Het grote probleem hieromtrent is dat wij een restaurant zijn , en steeds ter beschikking van onze klanten willen staan. Wij hebben op deze manier reservaties gemist en willen hier een vergoeding voor krijgen. Dit heeft zoveel voorgevallen en slechts na 2 maanden is er eindelijk een technieker langsgekomen.

Dit kan niet als zelfstandige ondernemer... Wij hadden nauwelijks het gevoel dat we hierover geholpen werden... We moesten zelfs uiteindelijk wanneer er beslist werd een technieker te sturen hiervoor twee dagen wachten!
Dit kan toch niet ?

Graag jullie voorstel tot tegemoetkoming hierover.

Met vriendelijke groeten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag fwdg,

Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella

Reageer