Vraag

Klacht

  • 21 June 2017
  • 7 reacties
  • 630 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik een klacht moet indienen?

7 reacties

kan je door een privébericht   aan Het Proximus Team te sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Helaas zet Proximus dit niet netjes op hun website. Als je zoekt op klacht of klacht indienen komt dit dus niet als resultaat naar boven.

Bedankt voor de link. Ik had hetzelfde probleem.
Als bijkomende info geef ik hierbij de mogelijkheden mee om Proximus te contacteren:
    Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
  • via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679     (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
  • via Helpdesk op gratis nummer0800 22 800
  • via contactpagina: https://www.proximus.be/contact
  • via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
  • via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
  • via Mail: affinity.mobile.nl@proximus.com (door een forumlid hier gepost)
  • via de chat op onze supportpagina's:     https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html     ( deze chat optie is ook mogelijk via http://proximustv.be )


 
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar de screenshots (het voorbeeld gaat hier omtrent vraag ivm Factuur) , via onderstaande link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen aan Prox hier op 't forum en ook op twitter en facebook
Wat een vreselijke reactie van deze Proximus medewerker. Vol met onjuistheden, totaal niet conform de werkelijkheid.

Er is geen chatfunctie meer via de website, er staat nergens de mogelijkheid om een mail te sturen op de contactpagina, enzovoort.

Het is werkelijk triest gesteld met de behandeling van klanten van Proximus en uit dit soort reacties blijkt dat klanten werkelijk niet serieus genomen worden.
Ik ben wel geen proximus medewerker hé ! deze kan je herkennen aan dit symbool bij hun naam links van een bericht:


Geen chatfunctie !! ik heb ze zelf vandaag op zondag nog gebruikt en verder geholpen geweest.
als je zoekt via support pagina's springt er dikwijls een chat venster open als je een tijdje op deze pagina bezig bent.
Via contact "Mail Ons" heeft mijn pa ook al enkele keren ivm fout op factuur een online mailform verstuurde en is toch in orde gekomen.
Ik begrijp niet goed waarom dit dan bij u ook niet zou lukken?
Bizar dat dit bij mij dan allemaal niet verschijnt. Excuses voor de aanname dat u een Proximus medewerker zou zijn.
Geen probleem, maar wat ik mij nu afvraag of je mss een popup blocker in dienst staan hebt, die eventueel de reden zou kunnen zijn dat het chat popup venster niet tevoorschijn komt ?

Reageer