Vraag

Klacht

  • 4 June 2017
  • 6 reacties
  • 272 Bekeken

Geachte,
Op donderdag 1 juni kwamen we terug van onze vakantie in Spanje. We hebben geen 4G roaming gebruikt tijdens onze vakantie zelf, enkel wifi, op het vliegtuig hebben we de ganse vlucht (HQ 1643 01-Jun-17 09:35 12:25 ALMERIA - BRUSSEL) de vliegtuigstand aangehad. Rond 13h hebben we dan 4G aangezet om de busuren op te zoeken.

Op het nummer 0475/245137 kregen we die dag een SMS van Proximus dat we om 12h22 838861 KB van het maandelijkse volume hadden gebruikt. De GSM had nog niet aangestaan voor 12h22 dus dat kan niet!
Later die dag kregen we bericht dat het totale internetvolume opgebruikt was, dus 1GB, daar doe we normaal een ganse maand mee.
Na controle in de Proximus app (Mijn verbruik) bleek het internetvolume inderdaad volledig gebruikt, zelfs de Free Any Time 500MB was voor 326.22 MB opgebruikt.
Er is hier dus duidelijk iets fout gegaan, mag ik U verzoeken één en ander dringend recht te zetten zodat we terug 4G kunnen gebruiken op dat toestel (nu uitgeschakeld)?

Mvg,

Marcel Roofthoofd

6 reacties

Ter info: normaal gezien op zondag komt het proximus team hier op forum alleen antwoorden te geven voor technische problemen.
Je kan eventueel vandaag eens bellen op gratis nummer 080022800 of ze u iets zouden kunnen verder helpen, maar zoals ik al zei het is wel zondag en zou het kunnen dat je zal moeten wachten to dinsdag (wegens feestdag) vooraleer ze je kunnen verder helpen .
Ik heb met een 0800 nummer gebeld, die hebebn me gezegd een schriftelijke klacht in te dienen via Myproximus maar dat lukt me niet, vandaar de vraag via het forum
Reputatie 7
Badge +6
Bitzkommer,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Vandaag Pinksteren zondag en morgen 2de Pinksteren wordt er niet gewerkt. Ten vroegste dinsdagmorgen zal je privébericht gelezen worden. Ik vraag je dus nog even geduld te oefenen vooraleer je antwoord zal krijgen.
Groeten,
Wim
Heb iets gelijksaardig, Wij merkten dat onze facturen betreffende Data verbruik ook niet klopten. Bij vergelijken factuur versus 'mijn verbruik' zaten daar dikwijls verschillen op, wel in beide richtingen. Wat mij de vraag doet stellen, HOE juist is alles dan wel.

Ik zou voorstellen vergelijk dit ook eens.

grtz
Nog geen verder reactie mogen ontvangen, via Myproximus lukt het me niet de klacht te deponeren
Reputatie 2
Badge
Bitzkommer,

Ik verstuur bij vragen, opmerkingen altijd een privébericht
Dat kan via deze link :
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg,

Vortex_2017

Reageer